No tak on to prodávající rád řekne sám, domluva s ním byla perfektní a nezkouší nic skrývat.
Jinak teda na autě je špatný:
Oba přední blatníky jsou u nárazníku skrz, ťuklá přední kapota (k autu je jiná), pak podběh u baterky a na druhý straně je taky skrz, oba zadní boky v minulosti stříkaný - ten levej je horší, ve spodním rohu u okna a u světla je taky skrz. Pravej bok nehnije, ale je ťuklej od popelnice + je rozbitý zadní světlo. Dveře až na spolujezdcovi jsou dobrý, u ťech je vypáčenej zámek + dole puchejřek. Střecha má špatnej klárlak. Špatně ukazuje otáčkoměr a asi i tachometr - bude to asi nějáká kostra v budíkách (předchozí majitel tam dával nějáký kroužky + jiný rafičky), palubka hodně popraskaná. V autě není koberec a původní sedačky (sedačky jsou k autu), chybí jeden tapec ve dveřích, v přepážce za zadníma sedačkama jsou dvě asi 40cm díry jako pozůstatek po muzice, řemenice na servu háže, takže je schozenej řemen - nejde servo a posilovač brzd (k auto je komlet jiný servo). Olejevá vana byla vařená a teče. Chybí pravá okapnička na střeše. Plastový prahy jsou sundaný (k autu jsou) takže je vidět na prahy - ty jsou celkem slušný, klasicky načatý v místech jak se dává hever. Kosky a u persnů je už vyvařený. Jinak auto už má papíry z jiný m535 a vinko je vyraženo náhradní technologií
Tak a teď taky nějáký pozitiva
Auto je v polopřevodu, takže se naplatí eko
Má skleněnej šibr, funkční velkej BC včetně nezávislýho topení, který funguje, je to shadowline
Motoricky vypadá dobře, jede hezky (bylo málo benzínu, takže majitelé e24/e28 vědí
)
Na podvozku nic neklepe, byly dělány všchny gumový věci na podvozku, včetně silentbloků na motoru, hardyspojky apod.