TUŇÁK píše:Musí to být hrozně náročný kouknout do TP nebo na štítek a vzít foťák a zmačknout spoušť. Drž se, my ti fandíme, ty to zvládneš!
Nedovedeš si představit, co je to za individuum a teprv, co je ta e28 za poklad....
Dnes jsem se na to byl podívat s Doemixxxem v Moravské Vepřové. Anabáze po D1 směr Brno byla na celém výletu to nejmenší...
K AUTU: Je to alpinweiss e28 520i 11/86 po smrti ikdyž jak zázrakem stále pojízdná. Prodejce ho líčí jako unikát v nevídaně zachovalěm stavu a jak pořád opakuje a zmiňuje "po dědovi". V reálu je to však neskutečně katastrofická palač a zmíněnej "děda" snad musí bejt bezdomovec jinak si to neumím vysvětlit.
Objektivně na autě shledán přední nárazník deformovanej bez levýho blinkru a mlhovky, Zadní čelo pod víkem deformovaný, promáčklý dovnitř, zadní nárazník taky pomačkanej, promáčklý zadní pravý dveře, přední pravý nešly uplně dovřít, resp. odstávaly. Promáčklý levý zadní blatník, nefunkční (vyhnilý) šíbr. Interiér byl úplná prasárna, středovej panel natvrdo připevěnej a prošpikovanej samořeznejma šroubama, to samý palubka atd. Rozervaný, nechutný sedačky, řidičkova se hejbala a držela na čestný slovo. To nejlepší bylo, že auto po nastartování mělo na volnoběh 1500 otáček a začlo se přehřívat, výfuk děravej jak cedník..... Mohl bych pokračovat ještě dlouho ale jsem fakt znechucenej, že jsem jel skoro 500km z Prahy kvůli takový sračce. Na fotkách to totiž nebylo zas až tak hrozný a pořád jsem se utěšoval tím, že motor a podvozek je 100 procentní jak mi ten šašek tvrdil!
(K tomu 23letému chlapci, který to prodává se nebudu vyjadřovat, to by bylo na samostatný topic.)