od Jamall » středa 22.08.2012 09:33:19
kluci věřte tomu, nebo ne, ale té komponenty ad už před nebo po face jsou tak báječně sladěné s tím vozem, že si toho člověk vlastně ani nevšimne. Se omlouvám za takovéto řeči, ale já si přijdu jako v kobře 11, kde létaly zpravidla 36 (pár krát bez kardanu) a "neznalec" nemá šanci to poznat...prostě ad je to před nebo po...oba jsou krásné a vozu to sluší. U novějších modelů je před face výraznější...je ošklivější. No nejhezčí na tom všem je ta bílá 320 na kterou koukám už pár dnů, navíc teď slevil a já se můžu zbláznit, protože za tu cenu je to opravdu paráda...ale ještě mám nedodělané jedno auto, které nejdřív musí z domu, aby udělali místo i peněžence a teprve pak se můžu rozhlížet po něčem dalším. Jinak nedodělám ani jedno...navíc koupit tento kousek, tak na vyvaření a nový lak, bych snad ani neměl koule. Z fotek vypadá opravdu dobře
Jak je to s korozí. Znáte to, u každého modelu začíná rez někde...postupně čim víc je to zanedbané, se objevuje na dalších místech a když zasáhne třeba bod (spoj čela na kufru) tak je to totálka, protože už to bude shnilé úplně všude...tedy na rozebráni. Snad mi rozumíte
Jak je tomu u e21. Kde začíná, na kterém místě? Kudy postupuje...při zanedbání, kde se dál ukáže? A když dosáhne kterého bodu, tak je to na rozebráni?
Chci aby mě to posloužilo jako vodítko při koupí, abych věděl alespoň zhruba, když uvidím rez, s čím mám počítat, že bude shnilé....ono se to kolikrát na venek zdá být OK (trochu reze ) a když se pak kára rozdělá...člověku nic nezůstane. Ale té reznoucí místa jsou 100%...jak se ukáže rez na daních místech, je jasné, že je konec. Protože už to nebude jenom o vyvaření prahů a podlahy
Mimochodem jaké jsou časté místa u e21 na vyvaření?