Stránka 1 z 2

opet e23 745i v uprave

PříspěvekNapsal: středa 05.02.2014 10:16:40
od jirina
tak jsem sehnal dalsi kus vymenou za modre bmw 850Csi v rozebranem stavu bez motoru, je po laku, motor je po celkove GO s upravou,kterou jsem pred 2 roky delal,je s programem,rizeny ventil turba, rizeny ventil paliva,pop-of ventil,prepinanim tlaku turba 0,6-1,5at. od fa. Miller,celokovove tesneni pod hlavou fa Cometic,kompresni pomer 7,8 ku 1 atd.,upravene turbo kkk27, spojka z M5 e34 3,6 upravena pro vetsi zatez a manual 5kval z M5 3,6,a dalsi upravy brzd apodvozku, papirovy vykon 388 k a 490Nm skutecny byl 376 k a 486 Nm pri dosazenem tlaku turba 1,36 At., na jizdu to dela 200km za 15,5 s.maximalka dosazena gps- 284km, ale dost to na kolech prohrabe,majitel ho se mnou vymenil z duvodu stavby e31 jako special a 7ma je plne pojizdna,slusna se super vykonem s ceskymi doklady,stk tak jsem souhlasil,mam ji zaparkovanou v garazi a vyrazim az bude lepsi pocasi,par st. fotek ,aktualni dodam (je to ta vlevo)

Re: opet e23 745i v uprave

PříspěvekNapsal: středa 05.02.2014 11:10:08
od PÍŤÁK
Moc pěkný, černej shadowline a ještě v manuálu a s tímhle výkonem to je paráda ayy

Re: opet e23 745i v uprave

PříspěvekNapsal: středa 05.02.2014 14:16:31
od Athos
Pěkná aff

Re: opet e23 745i v uprave

PříspěvekNapsal: středa 05.02.2014 17:59:05
od Weaver
aii aff ayy

Re: opet e23 745i v uprave

PříspěvekNapsal: čtvrtek 06.03.2014 10:19:20
od youwee
Zdravím. Můžu se zeptat v čem spočívala úprava toho turba? Mám M106 v E30 (1,1bar) a zjistil jsem odrbané nábežné hrany na turbu, tak přemýšlím co dál. Jen nechat zrepasovat, nebo i nějak upravit?

Re: opet e23 745i v uprave

PříspěvekNapsal: sobota 26.04.2014 08:40:34
od jirina
tak vuz je jiz u mne, plne pojizdny,funguje velmi dobre a jede docela huste,ale ma strasne tezky prevod 2,93 (ve 100km na 5ku ma 1600 otacek),dam tam jiny, bud 3,15 nebo 3,23 samozdrejme svor, jinak ne cekaji jeste vzhledove dodelavky,lepsi kola geometrie par fotek jak jsem ho dovezl

Re: opet e23 745i v uprave

PříspěvekNapsal: sobota 26.04.2014 08:54:23
od jirina
youwee píše:Zdravím. Můžu se zeptat v čem spočívala úprava toho turba? Mám M106 v E30 (1,1bar) a zjistil jsem odrbané nábežné hrany na turbu, tak přemýšlím co dál. Jen nechat zrepasovat, nebo i nějak upravit?
tak cely motor prosel SO,uprava turba KKK27 spocivala ve vlozeni jinych lopatek aby se zmenil prubeh a otacky,je osazen regulacni ventil od fa miller a je mozno turbo regulovat plynule v rozsahu 0,6 - 1,4 at, na vstupu je osazen odfukovy ventil,ktery snizuje razi tlaku a drzi tim i dele roztocene turbo, ktere pracuje v rozsahu 2400 - 5200 ot,budik bohatosti smesi,jsou zachovany original vstriky i redukcni ventil,to staci pro vykon do 390 koni a 570 nm, jinak to pojedu odbrzdit,melo by to mit ted 360 ps a 560 mn, zrychleni jsem zkousel cca 6 s kilo a 16 s 200, jelo to 272km(gps) a jeste to mohlo,ale geometrie vozu neni dobra ,od 220 km bylo auto neklidne,ale jsou i dost jete gumi,tak az to vyresim tak uvidim, jeste vlozim par fotek motoru a turba,ktere mam dalsi upravene na stole

Re: opet e23 745i v uprave

PříspěvekNapsal: sobota 26.04.2014 17:07:47
od Weaver
todle je husty

Re: opet e23 745i v uprave

PříspěvekNapsal: neděle 27.04.2014 09:40:15
od jirina
fotky motoru,tak jak jsem dovezl,vse je ok,akorat je poskozena gumova spojka sani na tlaku vzduchu,tu jsem obednal ale kdy dorazi nevim,dodani dilu bmw je dost spatny uz rok,snad to ty draty udrzi

Re: opet e23 745i v uprave

PříspěvekNapsal: neděle 04.05.2014 22:05:03
od jirina
auto je serizene,plne pripravene na sezonu,par drobnosti me jeste ceka,jede to hodne a je jiz pekne,venoval jsem mu nekolik dni v kuse a vysalo ze mne i dost penez a je to ted dost husta kara, jeste dodam origo BBS volant,spojler na kufr a pod predni naraznik,pak to bude jiz BBS paket

Re: opet e23 745i v uprave

PříspěvekNapsal: úterý 26.08.2014 11:56:45
od jirina
tak jsem se svym statnym zralokem absolvoval dovolenou v cechach,bez jakehokoliv problemu s radosti z jizdy,mezi tim se mi doma na novejsich modelech - porouchala 750 e 38 - elektrika (problem s vozem nejen kdyz jezdi ale i kdyz stoji!), e39 tds se zase mezi tim zblaznil alarm, ostatni zraloci bez problemu, vetsinu km rocne najezdim s e23 nebo e24 a mohu prohlasit ze bez jakychkoliv problemu

Re: opet e23 745i v uprave

PříspěvekNapsal: pondělí 21.03.2016 08:42:07
od jirina
Tak 745i prezila zimu,min.jsem s ni jezdil,byla stale na 18 letnakach,budu je muset sundat,protoze tam nejdou zapsat,pry jen 17ky,udelam nove brzdy,po 10t. km jsou jiz ko.,spojka z M5 e34 taky po techto najetych km studena mirne klouze,tak ji vylepsim,sehnal jsem i jinou man.prevodovku,taky petikvalt s kratsim prevodem,chce to poopravit cernene listy a opet vyrazim na jizdy a akce

Re: opet e23 745i v uprave

PříspěvekNapsal: pondělí 21.03.2016 17:21:50
od jeeena
Jestli se ti 18ky nehodí,tak ti je vyměnim za 16 bbs RS... :-)

Re: opet e23 745i v uprave

PříspěvekNapsal: úterý 22.03.2016 08:27:02
od jirina
jeeena píše:Jestli se ti 18ky nehodí,tak ti je vyměnim za 16 bbs RS... :-)
jo to by slo,zavolej,nebo sms

Re: opet e23 745i v uprave

PříspěvekNapsal: pondělí 28.03.2016 20:59:45
od jirina
Tak v patek a sobotu jsem s pomoci Honzy opravil spojku a vymenil prevodovku,byla tam z e34/32,dal jsem tam origo delenou a vymenil jsem zadni bocni stabilizatory. U spojky se cca okolo 8t. km po repasy utrhla cast oblozeni lamely a studena prokluzovala a dal jsem tam origo stabilizatory. Lamela je tam ted origo M5 z e34 3,6,ma oblozeni nalepeno na plechach a pak teprve prinejtovano,tak ji snad ten vykon jiz neutrhne.Byl jsem to projet,spojka i prevodovka funguji,hodne se zlepsily jizdni vlastnosti hlavne ve vyjetych kolejich. V dalsi fazy vylepsim vnitrek a drobne chyby na vzhledu,dal pak obuju kola bbs rc 17,ty jiz pujdou zapsat