tak cely motor prosel SO,uprava turba KKK27 spocivala ve vlozeni jinych lopatek aby se zmenil prubeh a otacky,je osazen regulacni ventil od fa miller a je mozno turbo regulovat plynule v rozsahu 0,6 - 1,4 at, na vstupu je osazen odfukovy ventil,ktery snizuje razi tlaku a drzi tim i dele roztocene turbo, ktere pracuje v rozsahu 2400 - 5200 ot,budik bohatosti smesi,jsou zachovany original vstriky i redukcni ventil,to staci pro vykon do 390 koni a 570 nm, jinak to pojedu odbrzdit,melo by to mit ted 360 ps a 560 mn, zrychleni jsem zkousel cca 6 s kilo a 16 s 200, jelo to 272km(gps) a jeste to mohlo,ale geometrie vozu neni dobra ,od 220 km bylo auto neklidne,ale jsou i dost jete gumi,tak az to vyresim tak uvidim, jeste vlozim par fotek motoru a turba,ktere mam dalsi upravene na stoleyouwee píše:Zdravím. Můžu se zeptat v čem spočívala úprava toho turba? Mám M106 v E30 (1,1bar) a zjistil jsem odrbané nábežné hrany na turbu, tak přemýšlím co dál. Jen nechat zrepasovat, nebo i nějak upravit?
jo to by slo,zavolej,nebo smsjeeena píše:Jestli se ti 18ky nehodí,tak ti je vyměnim za 16 bbs RS... :-)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé