..aneb jak Afterburner pořád nic nekoupil
Tak mam po zbavení se hranaté krabice na kolech tak nějak pořád cukání, udělat si radost. Ale ani když mam konečně nějakou korunu navíc se mi to zatim nedaří. Stojí za tím jednak moje nerozhodnost, ale bohužel taky přístup některých prodávajících.
Pravda, najdou se dobří lidé, jako například WinCent, jemuž děkuji za vstřícný přístup při prezentaci jeho E28 524td viz viewtopic.php?f=1&t=6100 . Teď tak trochu lituju, že jsem zaváhal
Příběh první
Zaujala mě zde nabízená E23 735i viz viewtopic.php?f=1&t=6717 . Po konzultaci s Bagem, že před lety to bylo fakt pěkný auto jsem se rozhodl na něj jet podívat, a tentokrát sám, bez Píťáka, který dosud se mnou už objel řadu jiných aut. 130 tisíc je sice dost peněz, ale Bago řikal, že když se mi to bude líbit, tak si to mam koupit, tak jsem vyrazil
Prodávající sice do telefonu řikal, že na tom bude nějakej prach a že to několik měsíců nejelo, ale moje E24 taky občas pár měsíců nejede a pak je vše ok, takže jsem to neřešil. Bohužel ale realita taková, že vrstva bordelu na autě prakticky znemožnila pořádnou kontrolu toho nového laku, natož aby se mi to líbilo. Nu což, řekl jsem si a vyzval prodávajícího k projížďce. Sedma přes kabely chytla hned a motor běžel pěkně, takže jsem se začal těšit. Po ometení čelního skla tak, že alespoň obrysy baráků byly vidět (vodu nebylo vzhledem k teplotě vhodné použít) jsme vyjeli. No, vyjeli - rozjeli se a pak z rychlosti 30 km/h brzdily asi 30 metrů :-) Dobře, možná přehánim, ale prostě to nebrzdilo prakticky vůbec. Když jsem se pak na téměř opuštěný cestě odvážil rozjet asi na 50 km/h, zastavovalo to ještě déle, naštěstí jsem si vzpomněl, že lze brzdit podřazováním i u automatu. No, ale co hůř - z mýho pohledu se to nedalo řídit. Auto plavalo ze strany na stranu, jako by ta tyč od volantu, nebo co to tam má být, prostě nebyla
Prodávající sice řikal, že to jsou drobnosti, že je nechá opravit, ale podal to tak, že bych měl nejdřív přislíbit, že to koupim, aby neměl s autem další z jeho pohledu zbytečný výdaje. To jsem samozřejmě neslíbil a odejel s tim, že se ozve, až to bude jezdit. Samozřejmě neozval. Takže kdybyste si někdo chtěli dojet pro sedmu za 130 tisíc s plaťákem, pořád tam je.
Příběh druhý
Litujíc nerozhodnosti s E28 od WinCenta, zavolal jsem i na tu druhou, krásnou šedivou 524td viz viewtopic.php?f=1&t=6742 . Je teda pravda, že prodávající hned na začátek řekl, že prodávat nemusí a že vlastně by spíš za to chtěl 535i. No, nevim, kdo by do takový výměny šel, teda pokud by ta 535i nebyla ve výrazně horším stavu. Ale nakonec stanovil cenu na prodej 110 tisíc. Ano, je to dost za asi nejvíc důchodcovskou E28, ale protože je všichny zhuntovali jako JK (čti JéKá ), tak v podstatě začínají být docela vzácný, navíc v tomhle stavu.
No, takže jsem prodávajícímu zavolal podruhé, že jedu do blízkosti Hlinska a že bych to rád spojil s prohlídkou auta. Bohužel se mu to nehodilo, protože byl zrovna v Praze. Samozřejmě chápu, že každej má svojí práci a svuj program a nemůže skákat tak, jak já si písknu. Ale z těch tří telefonátů jsem nabyl přesvědčení, že prostě prodat nechce. Zkrátka žádnej náznak domluvit se na jindy, nabídnout jinou možnost prohlídky auta. Tak ale proč tedy ty inzeráty?
Předpokládam, že jestli si to dotčení přečtou, že se ohradí a třeba napíšou že jsem nějakej debilní Pražák a podobně Ale kuwa když už někdo chce takový prachy a někdo jinej mu je chce dovézt až pod nos, tak by podle toho k obchodu mohl přistupovat. A nebo ty peníze nechce, ale pak neni třeba tady házet takový inzeráty. Auta jsou to možná hezký, ale já se tedy o ně prosit nehodlam.
A jaké zkušenosti máte s prodejci vy? Napište nám do diskuze, nejlepší příspěvky odměníme hezkým smajlíkem
P.S. Ještě jsem nezmínil kamaráda DC (čti DýSího ). Tak tedy DC řikal, že ať jsem trpělivej, že ono se určitě nějaký hezký auto, co mě zaujme jednou objeví. Tak tedy čekám