Stránka 1 z 2

Ranní start

PříspěvekNapsal: sobota 10.01.2009 11:03:03
od Bredy
Zdarec taky máte problém že v této kose se nedá nastartovat když nejedete třeba 4 dny (a baterka je dobrá)? :D
Nebo jsem jedinej kdo stojí s autem venku? :D

Re: Ranní start

PříspěvekNapsal: neděle 11.01.2009 12:02:43
od turboboost
specifikuj mi to blíže,co to dělá když dýl stojí?netočí vůbec nebo točí a nechytne,karbec nebo vstřik atd.

Re: Ranní start

PříspěvekNapsal: neděle 11.01.2009 18:12:20
od Bredy
Protočí se to asi 2x takový ty škit škit a napotřetí už nic pak se ani neotočí motor ale to jen když to stojí tak 3-4 dny když s ním jezdím denně tak to je vše ok a chytne na poprvé

Re: Ranní start

PříspěvekNapsal: neděle 11.01.2009 19:00:45
od palach
to mě delalo fávo, po týdnu když sem se vrátil z cesty tak jen otočilo motorem a nic, ale jinak mi to startovalo na drc, bud´ ti tam něco vyžírá baterku, nebo už je mrtvá baterka a neudrží kapacitu.
Jinak tomu moc nerozumím, ale možná to tak bude. Bo si kup startovací sprej, stříkneš do sáni, a na otočení by to mělo blafnout :twisted:
Když ti to otočí jen dvakrát, tak je slabá baterka. Já ty potíže měl s novou baterkou, a chtěl jsem ji raklamovat, ale pak se ukázalo že je to autem.

Re: Ranní start

PříspěvekNapsal: neděle 11.01.2009 19:41:50
od JK
ten sprej chci-to je jak starý ferrari z 60. let - takhle se startovali formule 1-kde to maj?

Re: Ranní start

PříspěvekNapsal: neděle 11.01.2009 20:03:25
od BMWPower
Třeba tady.
http://www.e-cat.cz/p-1648968/podle-dod ... 80_1648984
Jinak to prodávají skoro na každé benzínce.

Re: Ranní start

PříspěvekNapsal: neděle 11.01.2009 21:39:33
od JK
Díky-no uvidíme jak to bude s weberama chytat-jinak budu důležitě chodit kolem a stříkat tudlenc sračku do zvonků a mačkat starter čudlík v motoru-jiiiiiiihaaaaa :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Ranní start

PříspěvekNapsal: neděle 11.01.2009 22:05:03
od Radek Sobotka
Mám ten samý problém a přišel jsem na to že při delším stání se mě odpaří či se vrátí benzín do nádrže a pumpa ho nechce nasát stačí sundat víko od filtru chrstnout tam aspoň velkýho panáka benzínu a za chvilku si chrochtá :lol: .

Re: Ranní start

PříspěvekNapsal: neděle 11.01.2009 22:25:20
od JK
U shade se to řešilo novejma ventilkama v AC pumpě a bylo.Bo Facet

Re: Ranní start

PříspěvekNapsal: neděle 11.01.2009 23:35:28
od Bredy
Diky za nazory vyzkouším čím by to mohlo bejt a co takhle odpojovač baterky to by mohlo pomoct nebo se baterka i tak když nebude zapojená v mrazu třebas vybyje?

Re: Ranní start

PříspěvekNapsal: neděle 11.01.2009 23:49:00
od JK
jan_bradac píše:Diky za nazory vyzkouším čím by to mohlo bejt a co takhle odpojovač baterky to by mohlo pomoct nebo se baterka i tak když nebude zapojená v mrazu třebas vybyje?


to taky záleží v jakém jsou stavu články a poměr elektrolytu v nich (destilka/kyselina)

Re: Ranní start

PříspěvekNapsal: úterý 13.01.2009 10:06:42
od MARŤAN
No tak tohle mi dělal a stalo se mi to jak na třice,tak jinym autě,špatně ukostřenej motor :wink: Strácel se tam proud a když sem jezdil tak se to tak nak posolichalo,ale po promereni sem zjistil ze tam tece nejakych10-11V coz bylo na tu baterku malo no a pak sem chvili stal a bylo po ptakach.uz sem s tim neotocil nebo prave malo.Nevim ..Jestli je baterka cajk zkus mrknout na tohle

Re: Ranní start

PříspěvekNapsal: středa 14.01.2009 22:35:39
od Tom2002turbo
nechal sem auto stat doma v garazi kde je asi 18stupnu,3tydny a baterka vyzdimana ani neotočila motorem...nabil a odpojil sem ju,stala tam měsíc a pul, přindu-zapojim,natočim...sem na to kukal jak kokot :shock:

Asik dyz je zapojena tak ju neco vybiji,u peugeota nam toto sami delal alternator,nejaka prorazena dioda,bo co..takze sel na repas ca 2000 a klid,zrejme me to ceka i u BMW :cry:

Re: Ranní start

PříspěvekNapsal: středa 14.01.2009 23:13:22
od BMWPower
I když auto nejede tak jde pořád napětí do obvodů. Stačí větší nebo menší odběr, k tomu mráz a pak se blbě startuje. Já u 6er kontakt "+" odpojuju vždycky.(pokud vím, že sní nepojedu dýl jak 3 dny).

Re: Ranní start

PříspěvekNapsal: čtvrtek 15.01.2009 01:28:36
od PÍŤÁK
RachotBMW píše:I když auto nejede tak jde pořád napětí do obvodů. Stačí větší nebo menší odběr, k tomu mráz a pak se blbě startuje. Já u 6er kontakt "+" odpojuju vždycky.(pokud vím, že sní nepojedu dýl jak 3 dny).

Doporučuji radši odpojovat "-" předejdeš tím tak nahodným "šlusům" apod...