Po prvotním ohledání po souhlasu majitele si nejsem jistý, jestli jsem dost odvážný na takový vyvářkový maraton, je to ještě mnohem horší než to vypadá, asi by se nejednalo jen o klasické prahy,lemy a záplaty, ale spíš celé zadní čtvrtky, nosníky,komplet podlahu,dveře do poloviny atd, příští týden to jdeme pořádně prolézt s klempířem, doufám že si nevymaže moje číslo až to uvidí
1980 E21 M10 ''Už to burčí'' 1967 1000MB ''Karel'' 1995 A6 QUATTRO ''Parník''
Svařit kolotoč, auto do něj upnout a otáčet a vařit. Pokud tě to odradí tak pošli odkaz na MBCC a tam se to určitě uchytí, jinak to auto za chvíli zametou, zbude z toho hromádka rzi.
Nazdar ! věc se má tak, že tohle auto nikdy nebylo na prodej, právě naopak, někteří lidi o něm ví 15+ let , a odpověď vždy zněla stejně...změnilo se to až teď, když už je v takovém stavu...zachránit by zasloužilo , o tom žádná Samsa píšu ti SZ
1980 E21 M10 ''Už to burčí'' 1967 1000MB ''Karel'' 1995 A6 QUATTRO ''Parník''
http://www.rajveteranu.cz/10625-mercede ... an-jaromer To si ušetři peníze za klempíře,taky máš za cenu vyvařování w115 v longu,těch je o dost míň jak těch pian,a ještě by ses i svez to vypadá...každopádně se raději koukej po italský inzerci,tam jezdili jako letištní taxi a je jich tam hodně za docela málo peněz..