Stránka 1 z 1

Opravy zraloku

PříspěvekNapsal: pátek 11.03.2016 08:53:45
od jirina
je velmi dobre, ze se hodne mych znamych i ostatnich lidi venuje opravam svych starych bmw,velmi rad jim s tim vypomohu a vazim si jich proto,ze jak mnoho financi,tak i hodne casu jsou ochotni do toho dat.Nejvice casu se travi s opravami pres zimu i v ruznych nevyhovujicich podminkach,me nejvice pri tom vadilo to prochladnuti a valeni se po zemi, to jsem kdysi lehce vyresil sehnanim zvedaku,zimu jsem resil drive kamny na olej a tento rok jsem presel konecne na vytapeni plynovou saharou,ale to si musi clovek priplatit,protoze ekologie je u nas v cechach jen hnusny byznys.Dale me stale prekvapuje,jak bmw postupne prestava delat dily na starsi vozy,nebo ty co se nadale prodavaji zdrazuje, az do nesmyslnych castek,je ale dobre, ze naproti ostatnim vyrobcum vozu prodava celkem mnoho dilu na veterany.Proto je jasne, ze tyto opravy jsou drahe,narocne a i mnoho dilu si musi clovek individualne nechat vyrobit a to by mel mit kazdy kdo chce stavet,nebo vlastnit tento kus si uvedomit a s tim i pocitat,proto je hodne starych bmw az nesmyslne rozebranych,casto zbytecne a nejezdi.Stavaji se pak darci dilu,nebo maji li stesti koupi je nadsenec, ktery je opet opravy a uvede zpet do zivota a temto lidem patri velke podekovani.Naproti tomu je jasne, ze kazdy zanikly kus zvysuje cenu tech, co stale jezdi,nebo alespon existuji.ja jsem ale zastancem zachrany vozu a odmitam je rozprodavat po dilech, i kdyz je z toho ve vysledku o mnoho vysi prijem.Hodne vozu jsem jiz prenechal vesmes za min. castku,nebo i zadarmo, aby se zachranily a podporily jiz jezdici veterany na nasich silnicich a pocitam s tim, za jeste mnoho kusu zprovoznim.I presto si stale lidi bezne kupuji zanovni nebo nova auta,ktera jsou predrazena,dnes i hodne nekvalitni,jejich cena jiz koupi okamzite upada,vetsinou ani neprinasi radost z jizdy,ale jen ze spotreby,je ale nutne si uvedomit stratu financi pri jejich rychle klesajici cene,coz jsou statisice,ktere ani neni mozne ve starsim bmw i z vysi spotrebou nikdy projezdit a to nepocitam stratu penez pri castych navstevach v servisech a nutnych prohlidkach je li vuz v zaruce,za celou tuto dobu ale veterani stale stoupaji na cene a je taky potreba si uvedomit,ze vozy z konce 70 let do 95 roku byly jiz udelany na deni uzivani a vetsinou maji i vetsi komfort jizdy, proste dobra auta se jiz delala a ta nova maji od r.v.2000 klesajici tendenci kvality a casto i pohodli pri jizde.Tak to vidim ja a jsem rad ze nutne nepotrebuji novy vuz,ale k zivotu mi staci ty starsi kousky,mohou se stat i dobrou investici do duchodu(nase duchodove finance jiz stat radne vykradl)

Re: Opravy zraloku

PříspěvekNapsal: pátek 11.03.2016 11:34:44
od Arne
Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu. bff Inzerci sleduji zhruba dva roky. Každým rokem ubývá zajímavých aut a zároveň se zvyšuje cena těch méně zajímavých. Aktuálně eviduji velký nárůst ceny u E30 v 2 dvéřové karosérii. 6 válcové modely už se nabízejí velmi málo a 4 válcové se za čínají prodávat od 50-60 tisíc. Což bylo cca 2 roky zpět nemyslitelné.

Re: Opravy zraloku

PříspěvekNapsal: pátek 11.03.2016 16:30:14
od jarmilone
ccc tady nezbývá než jiného než souhlasit...hodně lidem auta nic neříkají a mají je jen jako přemist'ovadlo z bodu A do bodu B, ale myslím že tady na fóru jsme se sešli všichni podobně postižení agg hlavní rozdíl mezi novými a starými auty je, že staré auta mají ''duši'' , už ten pocit si sednout a jet je úplně jiný , nové auta mi vůbec nic neříkají (možná na pár světlých vyjímek).Dělal jsem 9 let v autodílech, a po téhle zkušenosti si myslím, že všichni výrobci se už vykašlali na takovou tu poctivost, kvalitu -dneska to spíš je: kup si nové, pojezdi 3-4 roky a přijď zase pro další - nemají zájem , aby ty jejich výrobky sloužily dlouho a dobře (to by se dalo použít možná všeobecně na všechny nové výrobky agg ) . Třeba u nových renaultů je třeba sundat kolo , aby si člověk vyměnil žárovku, tím si ti hajzlíci pojištujou, že průměrný uživatel pojede do servisu a za výměnu žárovky nechá 700,- ... atd. atd. příkladů je hodně. Jak říká Jiřina, klidně se dají ti naši ''veteráni'' používat na denní ježdění, je to sranda a radost, a pokud jsou dostupné díly, tak opravu zvládne i kutil domácí. To byl jeden z hlavních důvodů , proč jsem pořídil E21(kromě toho že je to krásné auto hhh) , embéčko moc nebrzdí a nejede , a v dnešním provozu to s ním bylo trochu o hubu, ale žraloka bych se vůbec nebál vytáhnout kdekoliv ,jezdí se s ním skvěle, a opravím si ho sám azz a taky potěší, když sem tam někdo zahlásí : pěknej žralok, vole agg což se u naftové ochcávky nestává... je to prostě srdcová záležitost a vždycky bude, jestli nás autíčkáře někdo nechápe , tak mi to žíly netrhá, spíš ho lituju , jak je jeho život ochuzen agg
A před Jiřinou hluboce smekám, za to , jaký je srdcař (a sysel hahaha), kdyby nebyl, asi by hodně tech aut už neexistovalo...jen tak dál !
bvv jsem se nějak rozepsal bvv Roman

p.s.: Jiřino, už tu 745i umyj , nemůžu se dočkat, jak prokoukne z pod toho nánosu prachu ayy

Re: Opravy zraloku

PříspěvekNapsal: pátek 11.03.2016 18:57:39
od mts
Jak řikáš jirko;a taky si pamatuju jak jsi jednou prohlásil "ať si kupujou ty nový sračky,aspoň ty veteráni zbudou na nás" to si promítnu pokaždý když narazim na někoho kdo to nechápe,proč jezdim denně do práce veteránem agg a ještě mám rád moto našeho kamaráda Honzu Jelínka "musíš celej život schraňovat věci,aby jsi se měl ve stáří v čem přehrabovat" aff

Re: Opravy zraloku

PříspěvekNapsal: neděle 13.03.2016 21:00:51
od peparunner
To jak to napsal Jirka, to už líp napsat nejde, taky jsem zastáncem starých poctivých aut s duší a hlavně spolehlivostí co se neptaj a jedou. Bohužel nám to úřední šiml začíná dosti stěžovat a obávám se že bude hůř. Nic méně my se ale nedáme abb

Re: Opravy zraloku

PříspěvekNapsal: neděle 13.03.2016 22:59:24
od Alois
Já střídám 640d grancoupe r.v.2015 za 2,8 mil. s auty z 80. a 90.let a hádejte, čím se mi jezdí lépe.. app Hodně lidí v mém okolí má ale kupodivu pochopení..

Jaguar 1996 s nájezdem 340.000km, r129 SL320 z roku 1997, SL380 1984, 628csi, 2002 touring.. Co auto, to úplně jiné EMOCE.. Gran coupe je perfetní auto, naftový sporťák, ale ty staré, to je úplně jiný svět. Když jsem měl ještě f30, jezdila skoro nejméně.. Stála pořád v garáži a jezdil jsem raději vším možným, než tím tenkrát novým autem, pokud jsem nemusel někam dál, nebo pracovně.. A pracovně třeba SL320, pokud nesněží a neprší, nemusím někam víc než ve dvou, normálně používám. V minulosti i 628csi, v létě, ale té už to neudělám, ta už je garážová..

Re: Opravy zraloku

PříspěvekNapsal: pondělí 14.03.2016 22:54:32
od peparunner
Taky pokud mi to počasí dovolí, raději jedu M635 nebo E30 323 nebo M3 E36 sedan, ta je nejvíc praktická agg . Občas se svezu i něčím novým, ale to mě moc nebere, nedávno si můj kamarád pořídil novou M6, tak jsem se s ní hned svezl, je fakt že to letí jako trefený prase, ale požitek žádnej, prostě neosobní spotřební jezdící karoserie agg

Re: Opravy zraloku

PříspěvekNapsal: úterý 15.03.2016 02:11:54
od Stoupa
jirina píše:je velmi dobre, ze se hodne mych znamych i ostatnich lidi venuje opravam svych starych bmw,velmi rad jim s tim vypomohu a vazim si jich proto,ze jak mnoho financi,tak i hodne casu jsou ochotni do toho dat.Nejvice casu se travi s opravami pres zimu i v ruznych nevyhovujicich podminkach,me nejvice pri tom vadilo to prochladnuti a valeni se po zemi, to jsem kdysi lehce vyresil sehnanim zvedaku,zimu jsem resil drive kamny na olej a tento rok jsem presel konecne na vytapeni plynovou saharou,ale to si musi clovek priplatit,protoze ekologie je u nas v cechach jen hnusny byznys.Dale me stale prekvapuje,jak bmw postupne prestava delat dily na starsi vozy,nebo ty co se nadale prodavaji zdrazuje, az do nesmyslnych castek,je ale dobre, ze naproti ostatnim vyrobcum vozu prodava celkem mnoho dilu na veterany.Proto je jasne, ze tyto opravy jsou drahe,narocne a i mnoho dilu si musi clovek individualne nechat vyrobit a to by mel mit kazdy kdo chce stavet,nebo vlastnit tento kus si uvedomit a s tim i pocitat,proto je hodne starych bmw az nesmyslne rozebranych,casto zbytecne a nejezdi.Stavaji se pak darci dilu,nebo maji li stesti koupi je nadsenec, ktery je opet opravy a uvede zpet do zivota a temto lidem patri velke podekovani.Naproti tomu je jasne, ze kazdy zanikly kus zvysuje cenu tech, co stale jezdi,nebo alespon existuji.ja jsem ale zastancem zachrany vozu a odmitam je rozprodavat po dilech, i kdyz je z toho ve vysledku o mnoho vysi prijem.Hodne vozu jsem jiz prenechal vesmes za min. castku,nebo i zadarmo, aby se zachranily a podporily jiz jezdici veterany na nasich silnicich a pocitam s tim, za jeste mnoho kusu zprovoznim.I presto si stale lidi bezne kupuji zanovni nebo nova auta,ktera jsou predrazena,dnes i hodne nekvalitni,jejich cena jiz koupi okamzite upada,vetsinou ani neprinasi radost z jizdy,ale jen ze spotreby,je ale nutne si uvedomit stratu financi pri jejich rychle klesajici cene,coz jsou statisice,ktere ani neni mozne ve starsim bmw i z vysi spotrebou nikdy projezdit a to nepocitam stratu penez pri castych navstevach v servisech a nutnych prohlidkach je li vuz v zaruce,za celou tuto dobu ale veterani stale stoupaji na cene a je taky potreba si uvedomit,ze vozy z konce 70 let do 95 roku byly jiz udelany na deni uzivani a vetsinou maji i vetsi komfort jizdy, proste dobra auta se jiz delala a ta nova maji od r.v.2000 klesajici tendenci kvality a casto i pohodli pri jizde.Tak to vidim ja a jsem rad ze nutne nepotrebuji novy vuz,ale k zivotu mi staci ty starsi kousky,mohou se stat i dobrou investici do duchodu(nase duchodove finance jiz stat radne vykradl)


Plně s tebou souhlasím mluvíš mně z duše teď se dělají samé sračky bee poslední řácké BMW sjelo z linky posledním kusem E30 a od té doby to jde od 10 ti k 5 ti . Všechno je šité horkou jehlou dle trhu jaká je zrovna poptávka ani není čas ty vozy pořádně otestovat vše se dělá na PC rychle honem , honem včera bylo pozdě ne jak za starých časů a stoji to za co no za hovno bee buu a vo tom to je drazí postižení vrtulí , kolegové , přátelé aj. bjj agg ccc

Re: Opravy zraloku

PříspěvekNapsal: středa 16.03.2016 23:43:32
od Manyjak
Hoši hlavně vytrvat nebejt měkký a nepodlehnout spotřebnímu světu azz

Já mám nejnovější auto Aro 324 TD rok 2005 a to hlevně proto, že bez katu, kompu a elektoniky. A opravím ho všude.
Dál pak dělám Toyotu Starlet se zadním náhonem z roku 1982. A jezdím Escort MkII, e21 323, a čeká e28 z 2,5 na 3,5l.
Mladýmu jsem k 18 pořídil na dojížděni do šloly a za holkama e30 Toring a MB 190E.
Na počasí nehledím, meju a konzervuju, ale já moc nejsem na leštěnky.
Nastřídačku jim dám tak 40-50tis km za rok a moderní auto bych nechtěl bbb
H.