Stránka 1 z 1

E24 650 V12 Manual 5 kvalt

PříspěvekNapsal: středa 08.02.2017 00:10:39
od jirina
Tak se na jare minuleho roku dockala plneho zprovozneni dalsi skvela 6ka,novy majitel - majitelka ji ihned poopravila(oprava lemu,vymena celniho skla, budiky,lokalni opravy puvodniho laku,brzdy) a pocita s navstevama nasich akci.Stala nekolik let venku a celkem dobre to dopadlo,jelikoz nebyla zaparkovana na trave,nebo v kaluzi,ale je nutno vycistit el spoje a udelat ochrany nastrik podvozku. Az bude lepe,tak sem hodim foto,zatim alespon nejaky,co jsem nasel, jsou stare min 4 roky, nyni auto vypada jeste lepe

Re: E24 650 V12 Manual 5 kvalt

PříspěvekNapsal: neděle 12.02.2017 14:38:35
od Falda
Na tu pamatuji, je moc hezká ccc

Re: E24 650 V12 Manual 5 kvalt

PříspěvekNapsal: úterý 21.02.2017 10:16:02
od jirina
Tak se na ni dela, Mates rikal ze se stale vylepsuje, musim sehnat aktualni foto a doplnit

Re: E24 650 V12 Manual 5 kvalt

PříspěvekNapsal: úterý 21.02.2017 14:02:40
od mts
Jojo,v neděli přijela majtelka s dcerkou na kafe agg je znát že po 8mi letech stání se jízdou dost věcí ukazuje ale také je pak možno to vyladit,občas vynechá nějaký z 12ti válců ale jinak šlape jak má,ještě bude potřeba doladit nádrž,neorigo na 30L při plném natankování teče,mít auto s V12 a moct tankovat jen za 500,to opravdu nejde agg

Re: E24 650 V12 Manual 5 kvalt

PříspěvekNapsal: pátek 24.03.2017 09:16:57
od jirina
nyni je vuz u mě, prestal bezet EML a je nutno vymenit svicky a konecne vylepsit trochu tu elektroniku a nepristupne ovladani el plynu, svicky na valcich 7-12 - maximalni pakarna,ale honza se svoji tenkou rukou to za 1,5 h dal ccc

Re: E24 650 V12 Manual 5 kvalt

PříspěvekNapsal: pátek 24.03.2017 23:22:07
od mts
Museli jít nakonec stranou ty nádobky nebo měl honza až tak tenkou ruku? agg

Re: E24 650 V12 Manual 5 kvalt

PříspěvekNapsal: sobota 25.03.2017 01:58:08
od MrBean
Lez sem tam zezadu :). Musel sem odpojit benzín, odcvakat všechnu kabeláž a dát stranou, vyndat čidlo a pár dalších blbostí a nakonec sem se tam nacpal :D. Dostrojit to zpátky už sem ale neměl sílu, to udělám zejtra. vlastně dneska...

Re: E24 650 V12 Manual 5 kvalt

PříspěvekNapsal: pátek 12.01.2018 01:40:48
od MrBean
Na 650 nastal další posun. Po výměně svíček a kabelů a zprovoznění EMLu fungovala šestka tak hodinu.. pak se zas rozhodla, že půjde na šest. Chvíli nešla jiskra na pravý půlce a ve finále jiskra zase šla a umřel proud do vstřiků... a tím nám došla s kvalitní původní neskutečně zprasenou do******u a vlastně nikdy v historii pořádně nefunugující elektrikou trpělivost. Sehnali sme jinou a už se v tom tak 4 dny po večerech šťourám. Podařilo se to zprovoznit celkem rychle, teď už je nachystaná kabeláž normálně na konektory, připojenej plyn a zejtra přijde na řadu projížďka. Když to dobře dopadne, sundáme sání (který je stejně nutný přetěsnit), je potřeba zkontrolovat koníky a vačky kvůli divnýmu cvakání, natahaj se nový palivový hadice a kabeláž se vyřeší definitivně a snad už na vždycky.

Původní zvěrstvo venku. Rozbaleno.. různě promotáno mezi sebou, prodřený dráty.. no děs
ab3dd58c-afe0-4a6f-88ae-17cdca4f5b2f.jpg


A pro porovnání nová, úhledně zabalená elektrika
9298270f-ea63-4587-9d62-305a3f745f67.jpg


Testovací párátkový zapojení agg
6add99bf-c333-4750-a872-91f8e268337c.jpg


a už připravenej jeden svazek do kabiny
4d324da1-3541-46c9-804f-102ad8a90286.jpg


menší nutná rozborka interiéru kvůli tuně zbytečnejch drátů a rozteklejm drátů za budíkama
5f32c5d2-89e3-4d57-9fcc-61f0de1afd9f.jpg


29c874f8-c052-4643-853f-3f7db7530cdc.jpg


94ca526c-a738-4f87-8139-90976c2e30f6.jpg

Re: E24 650 V12 Manual 5 kvalt

PříspěvekNapsal: pondělí 22.01.2018 10:42:58
od jirina
Celá akce se šestkou skončila velmi neštastně.V neděli 14,1 a v pondělí 15,1 se vůz dodělal,kromě chybějiciho kasliku a nenamontovaného pravého př. sedadla již bylo vše hotové a funkční.Honza jel po půlnoci 16,1 auto dát s dílny,jelikož stále marodím,s vozem se zastavil na benzince za majitelkou ji auto ukázat,dotankoval celkem 40l ,do plecháče 20l a 2x 10l do plastových kanistrů a při návratu se dole na autobusové zastávce vůz vznal. Vyšlehl plamen od zadního pravého kola a tlak vyrazil přední a zadní okno.Honzovi se naštěstí nic nestalo,byl otřesen,soused použil hasičak,ale moc to nepomoho,nepodařilo se otevřít kufr a vyndat kanistry,cca po 1 min. se plamen pravou vnitřní stranou rozšířil do kabiny, praskl plastový kanystr a za chvilku ten druhý.Nešlo s tím již nic udělat i když jsem dovezl další tři hasičáky, těch 20l stovky benzínu již byly neuhasitelné.Po cca 10 minutách od začátku dorazily mistní hasiči a auto uhasily. Vyhořelo až do motorového prostoru,jsem štastný, že se Honzovi a ani nikomu jinému nic nestalo,díky Frantovi a Katě za pomoc,taky hasičům za velmi rychlý zásah.Jsem z toho stále neštastný,jelikož mou prací je starší bmw zachranovat a těžko se mi na to myslí a kouká.Ted se ještě čeká na vyjádření od hasičů a dořešení s majitelkou.Zjevným problémem byla netěsnost na nadrži,která je častá u starších vozů a řeší se stále,tady to byl poslední level ke konečnému dodělání,ale je neuvěřitelné,že v tomto chladném počasí a vlastně i funkčnosti palivového systému,který normálně fungoval a ani v dílně nesmrděl vůz po palivu se to stalo.Zjevně to způsobylo dotankování,možná malý únik na tlaku,i když tam bylo tak 20l v tý 30litrové nádrži.Pak kdyby nezůstal ten benzin v kufru,auto by dopadlo asi o trochu lepe.Je zajímavé,že po vypáčení kufru plechový kanystr byl nafouklý,ale palivo v něm zůstalo, je tam tak 17 litrů. Drahé a hrozné poučení je,že plastový kanystry jsou na nic a netěsnost paliva kdekoliv na autě může mít fatální důsledky i když to tak nevypadá.Co dál se šestkou budu řešit, až se z toho trochu dám dohromady(i psychycky) a vymarodím se.Auto jsem ani nestihl prohlédnout,jestli by byla jen třeba i malá šance ho opravit, i když to tak nevidím.Dával jsem za život tři vyhořelá auto dohromady,jedno bylo podobně a dvě mémě, strašná práce.Auto bylo nebourané,v originál stavu a laku,který chtělo vyleštit,skoro bez koroze,kromě drobností,se svorem,mělo sportovní sedadla v kůži a bylo osazeno V12, podařilo se ho dodělat do plné funkčnosti,kromě nadrže a předělání výfuku. Ted pár smutných fotek bhh bhh bhh bhh

Re: E24 650 V12 Manual 5 kvalt

PříspěvekNapsal: pondělí 22.01.2018 12:09:51
od DC
Ufff, tak hlavne ze z toho Honza vyvaz relativne dobre...

Auta je skoda, osud je na nej hodne drsnej...

U e24 vedeni benzinu od nadrze k cerpadlu, filtr a pak dal je na tohle hodne haklivy... O nadrzi jako takovy ani nemluve...

Pouceni pro ostatni je to nepodcenovat a pravidelne kontrolovat benzinovy system...

Re: E24 650 V12 Manual 5 kvalt

PříspěvekNapsal: pondělí 22.01.2018 22:42:54
od Samsa
Ono by to asi chtělo jak píše Jirka, prověřit gumové části palivového potrubí, protože dnešní benzíny obsahují etanol a ten tu starou poctivou gumu zničí, ztvrdne. Musí se to nahradit butylénovými hadičkami, které toho snesou po stránce chemie více.

Re: E24 650 V12 Manual 5 kvalt

PříspěvekNapsal: úterý 23.01.2018 17:00:57
od jarmilone
ccc Na to se špatně kouká, kupa práce a času pryč...půjde zjistit odkud to začalo ? od nádrže, nebo z vedení paliva ?
Kvůli požáru přijít o auto je fakt smutné.
na E21 mi zůstala nevyměněná jen ta spojovací hadice mezi nádržema, když vidím tohle, tak půjde taky ven att

Hlavně že se nikomu nic nestalo !!!

Re: E24 650 V12 Manual 5 kvalt

PříspěvekNapsal: úterý 23.01.2018 21:06:42
od MrBean
šlo to někde zprava zezadu. Já akorát slyšel ránu a teprve potom co sem se podíval dozadu sem viděl pod kobercem plameny.. ještě sem vyškub koberec.. kdyby to hořelo někde vevnitř tak by to možná pomohlo, ale takhle to nemělo moc smysl. Benzín je takovej neřešitelnej, bohužel. Škoda šestky, navíc když byla konečně na dobrý cestě. Majitelka jí měla ráda buu