Jak mnozí o mě víte, jezdím v "běžném" životě v autech s vybroušeným diamantem a nechci slyšet něco o dámském přirození

a nedávno jsem si přivezl Lagunu 2.0T Initiale Paris, což je po šestiválci(pouze s automatem) nejlepší motorizace co do ní dávali. A Renaulta proto, že mě vozí už 20 let a bez nějakých obrovských problémů, nic co by se nedalo vyřešit v garáži, jo a nehnijou. Já jsem na hečbeky, což BMW dělá až teď v GT a za nesmysl. Na červené 1.9dCi 79kW a s Tomíkovým čipem někde u 110kW už 400 000km a modrá 2.0T by měla mít sériově 125kW, ale nezdá se mi to, jede to stejně jako 635, někdo se v tom už vrtal

Dceři s mokrým razítkem v papírech jsem koupil na otloukání Clio II. 1.2, sice prdítko, ale na sportovním podvozku od Apex a pořídil jsem to za 1000Kč s potkaným motorem s originál rozvody po 19 letech a 190 000km

, hlavně, že ten předchozí puberťák řešil podvozek a zůstali tam ještě kabely jak od svářečky a pozůstatky jakéhosi audia, ale zásadní věci leželi ladem.