Stránka 2 z 3

Re: svody na M10

PříspěvekNapsal: úterý 10.03.2009 14:11:59
od Jáca
Určité druhy Antikora mají až 5x menší tepelnou vodivost než klasická ocel.
Takže bych dal pozor na to, z čeho se budou svody a příruby vyrábět.

Re: svody na M10

PříspěvekNapsal: úterý 10.03.2009 14:43:57
od dave_p
harezz píše:Určité druhy Antikora mají až 5x menší tepelnou vodivost než klasická ocel.
Takže bych dal pozor na to, z čeho se budou svody a příruby vyrábět.


O to přeci jde. Protože při spalování vzniká teplota cca 800 stupňů, možná i víc. Takže když by ta příruba byla z oceli, tak když by se to řekněme 10x rozpálilo a schladlo tak krom toho, že to bude měký jako papír tak tý oceli tak bude o 1-2mm méně .))) (když by ta přiruba měla tloušťku 10mm tak to není zanedbatelné).
Krom roho je antikoro tak 10x tvrdší

Re: svody na M10

PříspěvekNapsal: úterý 10.03.2009 16:53:34
od Jáca
Nehledě na rychlost odvodu toho osmisetstupňového tepla od motoru :wink: :wink: 8)

Re: svody na M10

PříspěvekNapsal: úterý 10.03.2009 18:22:52
od JK
ješte na jedno úskalí jsem narazil při přetváření tohoto ingotu narazil a to že musite ty svody pasovat na tý hlavě na kterou přijdou, bacha M10 nemá jen jednu hlavu!!!!!!!

Re: svody na M10

PříspěvekNapsal: úterý 10.03.2009 20:49:42
od Klakson
:lol: tak nevím, svody tak 1000 plus další 1000 za přirubu, plus práce, no furt by se to mělo vyplatit, nebo? :wink:

Re: svody na M10

PříspěvekNapsal: úterý 10.03.2009 22:53:21
od dave_p
hehe, tady jde spíš o ten pocit, že člověk něco vytvořil .)))))

Re: svody na M10

PříspěvekNapsal: úterý 10.03.2009 23:29:27
od PÍŤÁK
dave_p píše:O to přeci jde. Protože při spalování vzniká teplota cca 800 stupňů, možná i víc. Takže když by ta příruba byla z oceli, tak když by se to řekněme 10x rozpálilo a schladlo tak krom toho, že to bude měký jako papír tak tý oceli tak bude o 1-2mm méně .))) (když by ta přiruba měla tloušťku 10mm tak to není zanedbatelné).
Krom roho je antikoro tak 10x tvrdší

Příruby a svody se normálně dělaji i ne z "nerezových" ocelí a funguje to celkem normálně. Samozřejmě ty trubky nebudou mit tak dlouhou životnost jako z nějáké žáruvzdorné oceli. Nevim kde si přišel na to, že ta příruba by se měla vlivem teplot zmenšit (tím že jí ohřeješ na 800 stupňů se tak maximalně normalizačně vyžíhá) a že je nějakej "nerez" 10x tvrdší....(austenitický oceli naopak nejdou ani kalit, což je v tomle případě stejně jedno když tam bude docházet k tak velkýmu ohřevu)

Re: svody na M10

PříspěvekNapsal: středa 11.03.2009 13:39:04
od turboboost
dobře mluví ten chlapec :D
AC schnitzer no nerez a fungovaly super

Re: svody na M10

PříspěvekNapsal: středa 11.03.2009 20:41:07
od PÍŤÁK
Přesně tak, schnitzer svody mam doma, ale bohužel už pravě nejsou moc v top stavu

Re: svody na M10

PříspěvekNapsal: čtvrtek 12.03.2009 00:00:28
od Klakson
takže příruba může bejt z oceli :lol: no svody už jsem sehnal, ještě koupit a napasovat :wink:

Re: svody na M10

PříspěvekNapsal: pondělí 16.03.2009 00:03:14
od bergos
já mám svody z isa na svém kombíku na motoru M43, příruba ocel a naprosto bez problémů i pro denní ježdění:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

8)

Re: svody na M10

PříspěvekNapsal: pondělí 16.03.2009 01:00:12
od Klakson
už je mám taky doma, teď půjdou na pískování, pak nechám vyrobit přírubu a bude hotovo

Re: svody na M10

PříspěvekNapsal: pondělí 16.03.2009 09:52:35
od JK
ten upajclej stabík tam- Cha! to je přísný.

Re: svody na M10

PříspěvekNapsal: pondělí 23.03.2009 14:59:23
od radovan99
Svody z ame rici objednány!

Re: svody na M10

PříspěvekNapsal: pondělí 23.03.2009 16:40:34
od Klakson
radovan99 píše:Svody z ame rici objednány!


co stojej?