Stránka 1 z 2

e21 323i

PříspěvekNapsal: pátek 24.04.2009 15:59:56
od damian
Přeji dobrého dne ,zase mi začal zlobit motor v 323i a ta se chci zeptat co kostří viz obrázek

Re: e21 323i

PříspěvekNapsal: pátek 24.04.2009 16:11:02
od palach
se podívej kam ten drát vede a budeš vědět co kostří :wink:

Re: e21 323i

PříspěvekNapsal: pátek 24.04.2009 16:21:55
od damian
palach píše:se podívej kam ten drát vede a budeš vědět co kostří :wink:

ten drát vede do svazku s ostatní kabeláží ,tak než to začnu parat ,třeba by byla rada :wink:

Re: e21 323i

PříspěvekNapsal: pátek 24.04.2009 16:27:04
od damian
. . ,ale na 100% to bude mít něco společného s přívodem paliva ,nebo něco kolem zapalováni ,protože na 320 mi při odpojovani cvaká něco u karburátoru a když to odpojím při natočeném autě ,tak to hned chcípne.

Re: e21 323i

PříspěvekNapsal: pátek 24.04.2009 17:01:43
od palach
tak ten kontakt očisti at kostří, pokud tam ta jiskra nepřeskakuje :?

Re: e21 323i

PříspěvekNapsal: pátek 24.04.2009 17:09:39
od JK
cvakat u karbece může volnoběžnej ventil

Re: e21 323i

PříspěvekNapsal: pátek 24.04.2009 17:21:23
od damian
no očištěnej už je až až a nic ,tím to nebude ,
jjo ,u tý 320 to bude asi určitě volnoběžnej ventil ,no zítra budu laborovat a přehazovat čidla atd. z motoru co mám od tebe Honzo.Na něco snad přídu.To je furt něco včera mi přišla pumpa od vráblíka a dneska se zase vysere tohle.

Re: e21 323i

PříspěvekNapsal: pátek 24.04.2009 18:42:10
od Vrablik
Tahle kostra semnou vydrbala na 320. Byla malinko povolená a auto nešlo zničeho nic nastartovat (točilo a nic), tak sem se v tom hrabal celý odpoledne, ale nakonec sem na to přišel. A byla to tahle prkotina. Řekl bych že je to důležitá kostra pro zapalování a motorovou elektriku.

Re: e21 323i

PříspěvekNapsal: pátek 24.04.2009 22:00:16
od BAGO
Koukám do toho mojeho motoru jako bacil do lékárny a nic takového tam nemám?.............. :lol: :lol:

Re: e21 323i

PříspěvekNapsal: sobota 25.04.2009 00:39:19
od Jáca
Nemá to něco společného s tou elektrickou vrtulí??

Bago, jak to máš chlazený? Elektricky, nebo mechanicky?
Já mechanicky přes řemen a tento kontakt tam taky nemám.

Jinak nevím :shock: :cry:

Re: e21 323i

PříspěvekNapsal: sobota 25.04.2009 08:24:40
od BAGO
Mám vyskozní spojku žádnou elektriku ta je pro japonce....... :lol: :lol:

Re: e21 323i

PříspěvekNapsal: sobota 25.04.2009 16:47:37
od damian
. . . ,tak a je to.Už to kostří tak jak má.Jak je kabeláž stará a stvrdlá tak byl ve svazku ten drát přelomenej ,fakt pakec to najít.Ovšem to nevyřešilo vubec nic..Auto furt nestartuje přehlcuje se.Svíčky pořád mokrý ,po vyčištění svíček naskočí ,ale běží tak nějak všelijak po sešlápnutí plynu se dusí ,chcípá a sřílí do sání.Přitom je vše nové.svíčky,kabely,zapalování ,idučka,rozdělovač komplet,vstřikování ,el.pumpa a další a další.

Re: e21 323i

PříspěvekNapsal: úterý 28.04.2009 07:45:36
od Míšánek
Co váha vzduchu?Funguje?Nehrál jsi se třeba náhodou s předstihem?Jiskru to evidentně dává,když ten motor běží,ale dávkování paliva je nejspíš nějaké pofiderní,když ti to tam cpe zbytečně moc benzínu...Dělá to za tepla i za studena nebo se ti to teď nepovedlo ani ohřát?

Re: e21 323i

PříspěvekNapsal: středa 29.04.2009 21:37:06
od damian
vaha vzduchu je taky z jinýho pojíznýho auta.Po teměř osmi hodinovém štelování se docílo toho ,že už to celkem startuje.Ale jde točit max.do 4t/ot. ,a to i ztěží.svíčky už jsou taky v poho ,ani né moc černé.na volnoběh běží pekně ,sice studenej chcípá ale trošku se zahřeje a je to dobrý.Nevím jestli by to mohl dělat ten zásobník palive co je vedle pumpy :? nebo ten regulátor tlaku.i veškeré podtlakové hadice a téčka jsou nové.Už fakt nevím.Karoserie je téměř hotová a motor takhle zlobí :( ,za každou radu nebo pomoc budu fakt vděčnej,ja už chci jezdit :cry:

Re: e21 323i

PříspěvekNapsal: středa 06.05.2009 12:53:31
od damian
tak dneska jsem zase ladil baworáčka a nastartoval celkem dobře ,když se trošku zahřál ,šel krásně točit a když byl v provozní teplotě ,tak už zase zlobil :cry: ,točit nešel a zase se dusil.Napadá mě snad už jenom ten regulátor tlaku.Asi při každé teplotě motoru je tam jinej tlak paliva a v provozní teplotě to má zřejmě asi tlaku málo.Nebo fakt už nevím :roll:
Čidla teploty ,to je asi hovadina ,co ? :oops: