323i rozdělovač paliva

E21 a předchůdci 1500 - 2002

323i rozdělovač paliva

Příspěvekod damian » úterý 27.10.2009 10:55:13

ahoj ,kucí.
Má někdo zkušenosti s upravou rozdělovače paliva v 323i ? ,myslím něco aby tam šlo víc benzínu a ještě líp to jelo :wink: ,nebo nějaké jiné vstřiky atd.
to abych se v zimě nenudil :lol:
Uživatelský avatar
damian
žralokář
 
Příspěvky: 275
Registrován: úterý 21.08.2007 16:25:42
Bydliště: Ústí n/L

Re: 323i rozdělovač paliva

Příspěvekod Jáca » úterý 27.10.2009 11:54:18

Zkusil bych Jirku Savku.
Potom to hoď do talónu, co jsi zjistil.

Být tebou trvám na originální vstřikovací soustavě z 323i.
Uživatelský avatar
Jáca
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 1079
Registrován: pátek 03.08.2007 10:00:29
Bydliště: Svitavy

Re: 323i rozdělovač paliva

Příspěvekod damian » úterý 27.10.2009 13:45:12

Být tebou trvám na originální vstřikovací soustavě z 323i.[/quote]


máš nějaké špatné skušenosti s tím ?
Uživatelský avatar
damian
žralokář
 
Příspěvky: 275
Registrován: úterý 21.08.2007 16:25:42
Bydliště: Ústí n/L

Re: 323i rozdělovač paliva

Příspěvekod Jáca » úterý 27.10.2009 14:36:35

Nemám, ale myslím si, že Ti dá jako variantu usadit na motor horizontální karburátory což není špatná varianta ale vychází to hrozně draho.

Jako další varianta je dát tam elektronické vstřikování, ale to už ťe vyjde líp překopat to celý na 2,7i.

Já osobně bych trval na zachování stávajícího vzhledu motoru a měnil bych jenom blok, hlavu, ojnice a klikovku, protože jinak je z toho bastl.
Uživatelský avatar
Jáca
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 1079
Registrován: pátek 03.08.2007 10:00:29
Bydliště: Svitavy

Re: 323i rozdělovač paliva

Příspěvekod damian » úterý 27.10.2009 15:16:38

určitě chci zachovat puvodní vzhled motoru.Jen jsem myslel třeba dát jiný trisky do rozdělovače paliva ,nebo je úplně vyndat ,ale nemám stímhle žádný zkušenosti a nechtěl bych něco pos...
Uživatelský avatar
damian
žralokář
 
Příspěvky: 275
Registrován: úterý 21.08.2007 16:25:42
Bydliště: Ústí n/L

Re: 323i rozdělovač paliva

Příspěvekod Jáca » úterý 27.10.2009 16:18:21

Já si myslím, že rozdělovač paliva můžeš jenom pořádně seřídit, aby celkové vstřikování dobře fungovalo.
Samotnou dávku paliva do motoru potom dávájí vstřikovací trysky a ty vyměnit za větší nejdou, protože s ničím nesedí, myslím.
Uživatelský avatar
Jáca
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 1079
Registrován: pátek 03.08.2007 10:00:29
Bydliště: Svitavy

Re: 323i rozdělovač paliva

Příspěvekod damian » úterý 27.10.2009 18:59:44

no já jsem včera dával nový závodní svíčky a nemohl jsem pak auto natočit ,tak jsem jel za prodejcem a ten mi řekl že ty svíčky tak straně pálej že mají malou dávku paliva.Tak jsem dneska pul dne ladil předstich dávku benzínu a k tomu uměrný přísun vzduchu.Sice starty se trochu zlepšily ,ale furt to není ono.ale jak to chytne a jdu to projet ,tak jako by měl motor snat o polovinu koní více.
Uživatelský avatar
damian
žralokář
 
Příspěvky: 275
Registrován: úterý 21.08.2007 16:25:42
Bydliště: Ústí n/L

Re: 323i rozdělovač paliva

Příspěvekod Jáca » úterý 27.10.2009 19:07:18

Co je to za svíčky?
Uživatelský avatar
Jáca
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 1079
Registrován: pátek 03.08.2007 10:00:29
Bydliště: Svitavy

Re: 323i rozdělovač paliva

Příspěvekod damian » úterý 27.10.2009 19:30:35

Uživatelský avatar
damian
žralokář
 
Příspěvky: 275
Registrován: úterý 21.08.2007 16:25:42
Bydliště: Ústí n/L

Re: 323i rozdělovač paliva

Příspěvekod damian » pondělí 11.10.2010 19:43:19

Neví někdo na jakém principu funguje sytič u 323i e21 ??
Jestli nějaké čidla relátka či co ,jestli v tom figuruje i regulátor tlaku paliva ,či co ???
Do té doby než se mi motor zahřeje ,tak mám problém s volnoběžnejma otáčkama ,někdy i chcípne a jakoby by se i válce hádaly.
Tak nevím co tam mám zase za problém ,po zahřátí vše OK a jede jak šlak a otáčky krásně drží.
Zase jsem už bez radnej amm buu
Uživatelský avatar
damian
žralokář
 
Příspěvky: 275
Registrován: úterý 21.08.2007 16:25:42
Bydliště: Ústí n/L

Re: 323i rozdělovač paliva

Příspěvekod Michal E21 » pátek 04.03.2011 01:02:10

damian píše:Neví někdo na jakém principu funguje sytič u 323i e21 ??
Jestli nějaké čidla relátka či co ,jestli v tom figuruje i regulátor tlaku paliva ,či co ???
Do té doby než se mi motor zahřeje ,tak mám problém s volnoběžnejma otáčkama ,někdy i chcípne a jakoby by se i válce hádaly.
Tak nevím co tam mám zase za problém ,po zahřátí vše OK a jede jak šlak a otáčky krásně drží.
Zase jsem už bez radnej amm buu



Co si pamatuji, tak na bloku, myslim tam, kde ma karburatorova M20 pumpu, je regulator tlaku benzinu (jdou do nej dve trubicky s palivem) a podtlakova hadicka ze sani. Kdyz je motor studenej, tak toto zarizeni zpusobuje vyssi tlak v potrubi pred vstrikama a tim jde do motoru bohatsi smes.
Je to uz davno, co jsem mel 323i K-Jetronic...

Doplnění: Po prohlídnutí manuálu a osvěžení paměti usnadňuje studený start ventil studeného startu řízený čidlem na bloku a zejména volnoběžné otáčky reguluje šoupátko na obtoku vzduchu kolem škrtící klapky.
Na e21.czweb.org jsou v archivu manuály ke K-Jetronicu z dob, kdy jsem se s ním trápil já :-), jak v ČJ, tak v DE...

Michal
#2
E21 315 ex
E21 323i ex
E28 524td ex
Chci E21 R6..
Uživatelský avatar
Michal E21
 
Příspěvky: 13
Registrován: úterý 26.06.2007 13:01:09
Bydliště: Praha


Zpět na TECHNIKA A SERVIS / ŘADA 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron