Stránka 1 z 1

323i rozdělovač paliva

PříspěvekNapsal: úterý 27.10.2009 10:55:13
od damian
ahoj ,kucí.
Má někdo zkušenosti s upravou rozdělovače paliva v 323i ? ,myslím něco aby tam šlo víc benzínu a ještě líp to jelo :wink: ,nebo nějaké jiné vstřiky atd.
to abych se v zimě nenudil :lol:

Re: 323i rozdělovač paliva

PříspěvekNapsal: úterý 27.10.2009 11:54:18
od Jáca
Zkusil bych Jirku Savku.
Potom to hoď do talónu, co jsi zjistil.

Být tebou trvám na originální vstřikovací soustavě z 323i.

Re: 323i rozdělovač paliva

PříspěvekNapsal: úterý 27.10.2009 13:45:12
od damian
Být tebou trvám na originální vstřikovací soustavě z 323i.[/quote]


máš nějaké špatné skušenosti s tím ?

Re: 323i rozdělovač paliva

PříspěvekNapsal: úterý 27.10.2009 14:36:35
od Jáca
Nemám, ale myslím si, že Ti dá jako variantu usadit na motor horizontální karburátory což není špatná varianta ale vychází to hrozně draho.

Jako další varianta je dát tam elektronické vstřikování, ale to už ťe vyjde líp překopat to celý na 2,7i.

Já osobně bych trval na zachování stávajícího vzhledu motoru a měnil bych jenom blok, hlavu, ojnice a klikovku, protože jinak je z toho bastl.

Re: 323i rozdělovač paliva

PříspěvekNapsal: úterý 27.10.2009 15:16:38
od damian
určitě chci zachovat puvodní vzhled motoru.Jen jsem myslel třeba dát jiný trisky do rozdělovače paliva ,nebo je úplně vyndat ,ale nemám stímhle žádný zkušenosti a nechtěl bych něco pos...

Re: 323i rozdělovač paliva

PříspěvekNapsal: úterý 27.10.2009 16:18:21
od Jáca
Já si myslím, že rozdělovač paliva můžeš jenom pořádně seřídit, aby celkové vstřikování dobře fungovalo.
Samotnou dávku paliva do motoru potom dávájí vstřikovací trysky a ty vyměnit za větší nejdou, protože s ničím nesedí, myslím.

Re: 323i rozdělovač paliva

PříspěvekNapsal: úterý 27.10.2009 18:59:44
od damian
no já jsem včera dával nový závodní svíčky a nemohl jsem pak auto natočit ,tak jsem jel za prodejcem a ten mi řekl že ty svíčky tak straně pálej že mají malou dávku paliva.Tak jsem dneska pul dne ladil předstich dávku benzínu a k tomu uměrný přísun vzduchu.Sice starty se trochu zlepšily ,ale furt to není ono.ale jak to chytne a jdu to projet ,tak jako by měl motor snat o polovinu koní více.

Re: 323i rozdělovač paliva

PříspěvekNapsal: úterý 27.10.2009 19:07:18
od Jáca
Co je to za svíčky?

Re: 323i rozdělovač paliva

PříspěvekNapsal: úterý 27.10.2009 19:30:35
od damian

Re: 323i rozdělovač paliva

PříspěvekNapsal: pondělí 11.10.2010 19:43:19
od damian
Neví někdo na jakém principu funguje sytič u 323i e21 ??
Jestli nějaké čidla relátka či co ,jestli v tom figuruje i regulátor tlaku paliva ,či co ???
Do té doby než se mi motor zahřeje ,tak mám problém s volnoběžnejma otáčkama ,někdy i chcípne a jakoby by se i válce hádaly.
Tak nevím co tam mám zase za problém ,po zahřátí vše OK a jede jak šlak a otáčky krásně drží.
Zase jsem už bez radnej amm buu

Re: 323i rozdělovač paliva

PříspěvekNapsal: pátek 04.03.2011 01:02:10
od Michal E21
damian píše:Neví někdo na jakém principu funguje sytič u 323i e21 ??
Jestli nějaké čidla relátka či co ,jestli v tom figuruje i regulátor tlaku paliva ,či co ???
Do té doby než se mi motor zahřeje ,tak mám problém s volnoběžnejma otáčkama ,někdy i chcípne a jakoby by se i válce hádaly.
Tak nevím co tam mám zase za problém ,po zahřátí vše OK a jede jak šlak a otáčky krásně drží.
Zase jsem už bez radnej amm buu



Co si pamatuji, tak na bloku, myslim tam, kde ma karburatorova M20 pumpu, je regulator tlaku benzinu (jdou do nej dve trubicky s palivem) a podtlakova hadicka ze sani. Kdyz je motor studenej, tak toto zarizeni zpusobuje vyssi tlak v potrubi pred vstrikama a tim jde do motoru bohatsi smes.
Je to uz davno, co jsem mel 323i K-Jetronic...

Doplnění: Po prohlídnutí manuálu a osvěžení paměti usnadňuje studený start ventil studeného startu řízený čidlem na bloku a zejména volnoběžné otáčky reguluje šoupátko na obtoku vzduchu kolem škrtící klapky.
Na e21.czweb.org jsou v archivu manuály ke K-Jetronicu z dob, kdy jsem se s ním trápil já :-), jak v ČJ, tak v DE...

Michal