damian píše:Neví někdo na jakém principu funguje sytič u 323i e21 ??
Jestli nějaké čidla relátka či co ,jestli v tom figuruje i regulátor tlaku paliva ,či co ???
Do té doby než se mi motor zahřeje ,tak mám problém s volnoběžnejma otáčkama ,někdy i chcípne a jakoby by se i válce hádaly.
Tak nevím co tam mám zase za problém ,po zahřátí vše OK a jede jak šlak a otáčky krásně drží.
Zase jsem už bez radnej
Co si pamatuji, tak na bloku, myslim tam, kde ma karburatorova M20 pumpu, je regulator tlaku benzinu (jdou do nej dve trubicky s palivem) a podtlakova hadicka ze sani. Kdyz je motor studenej, tak toto zarizeni zpusobuje vyssi tlak v potrubi pred vstrikama a tim jde do motoru bohatsi smes.
Je to uz davno, co jsem mel 323i K-Jetronic...
Doplnění: Po prohlídnutí manuálu a osvěžení paměti usnadňuje studený start ventil studeného startu řízený čidlem na bloku a zejména volnoběžné otáčky reguluje šoupátko na obtoku vzduchu kolem škrtící klapky.
Na e21.czweb.org jsou v archivu manuály ke K-Jetronicu z dob, kdy jsem se s ním trápil já :-), jak v ČJ, tak v DE...
Michal