E21 318- SOLEX DIDTA

E21 a předchůdci 1500 - 2002

E21 318- SOLEX DIDTA

Příspěvekod shortsword » neděle 13.06.2010 12:11:35

zdravím. Namontoval jsem do auta karburátor Solex didta se sytičem řízeným teplotou vody(místo karburátoru zbastleného původním majitelem). Bohužel nevím jak na něj zapojit elektriku (kontakt u tělesa sytiče). Navíc jsem se snažil zkompletovat vodní hadice vedoucí do a z sacího potrubí. Po tomto jsem motor po dlouhé době nastartoval a zjistil jsem že dochází k přehřívání.

Může mi prosím někdo poradit? Hledal jsem na realoem ale tam jsou dvě verze chlazení .
shortsword
 
Příspěvky: 4
Registrován: středa 26.05.2010 18:53:38

Re: E21 318- SOLEX DIDTA

Příspěvekod shortsword » neděle 13.06.2010 13:56:17

Tak elektrický odpojovač volnoběhu jsem vyřešil.
Teď bych jen potřeboval vědět,k čemu slouží kontakt na tělese sytiče. Chápu,že je sytič ovládaný bimetalem,ael nechápu,proč je tam navíc ještě kontakt na el. Neví nekdo kam tento kontakt připíchnout?

To opravdu nikdo neví?
shortsword
 
Příspěvky: 4
Registrován: středa 26.05.2010 18:53:38

Re: E21 318- SOLEX DIDTA

Příspěvekod Michal E21 » neděle 06.03.2011 23:23:06

No je mozny, ze ten bimetal se ohriva jednak vodou a jednak 12V (12V ho mam ohrivanej na VW transporter - taky solex, ale to je vzduchem chlazeny, takze zadna voda tam neni). Ale spis by to chtelo mrknout do nejakeho manualu.

Koukal jsem do eletrickeho schematu, sytic je pripojenej na pojistku tri a podle me, primo na 12V. Podle me v tom schematu je to 92 nebo 90. Jedno je systic a jedno elektromagneticky ventil. Mohu se plest, ale moc bych na to nesazel :-).

http://e21.czweb.org/archiv/manual/schemat316-8.gif

M.
#2
E21 315 ex
E21 323i ex
E28 524td ex
Chci E21 R6..
Uživatelský avatar
Michal E21
 
Příspěvky: 13
Registrován: úterý 26.06.2007 13:01:09
Bydliště: Praha


Zpět na TECHNIKA A SERVIS / ŘADA 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron