M10 karbec a LPG Nebudou se zatloukat sedla ventilů ?

E21 a předchůdci 1500 - 2002

M10 karbec a LPG Nebudou se zatloukat sedla ventilů ?

Příspěvekod passik » čtvrtek 01.07.2010 11:58:28

Zdravim.
Chtěl bych si do své e21 1.8karbec r.v.82 dát LPG abych to mohl používat i k ježdění do školy ;)..

Po instalaci LPG nebudou se zatloukat ventilová sedla ? když to má jezdit na olovnatý benzín..

Diky za odpověd ;)
Naposledy upravil passik dne pátek 02.07.2010 11:16:45, celkově upraveno 1
passik
žraločí ploutev
 
Příspěvky: 31
Registrován: pondělí 29.03.2010 22:49:54

Re: M10 karbec a LPG Nebudou se zatloukat selda ventilů ?

Příspěvekod sumejš » čtvrtek 01.07.2010 12:41:17

Do BMW LPG nepatří!!! add
Uživatelský avatar
sumejš
žralok
 
Příspěvky: 118
Registrován: úterý 02.12.2008 18:43:50

Re: M10 karbec a LPG Nebudou se zatloukat selda ventilů ?

Příspěvekod Radek Sobotka » čtvrtek 01.07.2010 13:57:28

Mněl jsem tu 3 jednadvacítky s LPG na rozebrání a všechny mněly motor v háji.
e21 2,0 automat rv.77 na srazy
BDlm rv.56 na hromadné výlety
e21 323i Peters cabrio na spoustu práce
Uživatelský avatar
Radek Sobotka
krotitel žraloků
 
Příspěvky: 879
Registrován: sobota 22.09.2007 10:42:39
Bydliště: Mšeno u Mělníka

Re: M10 karbec a LPG Nebudou se zatloukat selda ventilů ?

Příspěvekod passik » čtvrtek 01.07.2010 15:27:35

a jak teda vypadali ty ventilové sedla ? předpokladam že jsi motor rozhodil...
...pokud ty motory měli natočeno spoustu km tak bych se nedivil že jsou k.o....
passik
žraločí ploutev
 
Příspěvky: 31
Registrován: pondělí 29.03.2010 22:49:54

Re: M10 karbec a LPG Nebudou se zatloukat selda ventilů ?

Příspěvekod Radek Sobotka » čtvrtek 01.07.2010 16:00:18

Hliníkové části motoru byly celý zaoxidovaný dál jsem to nezkoumal.
e21 2,0 automat rv.77 na srazy
BDlm rv.56 na hromadné výlety
e21 323i Peters cabrio na spoustu práce
Uživatelský avatar
Radek Sobotka
krotitel žraloků
 
Příspěvky: 879
Registrován: sobota 22.09.2007 10:42:39
Bydliště: Mšeno u Mělníka

Re: M10 karbec a LPG Nebudou se zatloukat selda ventilů ?

Příspěvekod passik » čtvrtek 01.07.2010 16:04:43

jen pro srovnání ja měl žigula v plynu 1.5 5q.. měl najeto 270 tis a byl stále v kondici..
passik
žraločí ploutev
 
Příspěvky: 31
Registrován: pondělí 29.03.2010 22:49:54

Re: M10 karbec a LPG Nebudou se zatloukat selda ventilů ?

Příspěvekod JK » čtvrtek 01.07.2010 18:43:49

tfuj tajksl! akk akk tady s takovejma dotazema asi žel bohu nepochodíš, páč si myslim že než dát 8-10 tis za LPG bych je nacpal do káry......... kup za 5 favo už s LPG (nemyslim to zle,ale jen doporučuju....... )
Uživatelský avatar
JK
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 2141
Registrován: sobota 14.07.2007 11:47:36
Bydliště: Klánovice + Dalkovice u Vlašimi

Re: M10 karbec a LPG Nebudou se zatloukat selda ventilů ?

Příspěvekod passik » pátek 02.07.2010 11:08:55

JK píše:tfuj tajksl! akk akk tady s takovejma dotazema asi žel bohu nepochodíš, páč si myslim že než dát 8-10 tis za LPG bych je nacpal do káry......... kup za 5 favo už s LPG (nemyslim to zle,ale jen doporučuju....... )


jasně v pohodě mě jen udivuje že nikdo neví jaké tam jsou ty sedla ... napiše motor K.o. oxidace to není odpověd.

např. u škodovej 100-120 v plynu trpěly ventilové sedla.tak mě to prostě zajimá jak to je u M10.

Jinak pořízení plynu je pro mě investice asi 4000kč zařízení mam jen musim koupit bombu.A papirově to budu mít taky pořešený..
Jinak bych nadtím ani nepřemýšlel kdybych musel investovat 10t. do LPG.
passik
žraločí ploutev
 
Příspěvky: 31
Registrován: pondělí 29.03.2010 22:49:54

Re: M10 karbec a LPG Nebudou se zatloukat sedla ventilů ?

Příspěvekod jaryn » pátek 02.07.2010 23:48:01

Proč se pořád někdo musí těm motorům takhle mstít! aqq
Uživatelský avatar
jaryn
žralokář
 
Příspěvky: 389
Registrován: čtvrtek 09.10.2008 23:31:44
Bydliště: Hradec Králové


Zpět na TECHNIKA A SERVIS / ŘADA 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron