Karbec a otáčky

E21 a předchůdci 1500 - 2002

Karbec a otáčky

Příspěvekod Bredy » úterý 24.06.2008 22:48:03

Zdravím, mám problém nezavírá se mi klapka u karbecu a proto mi to na volnoběh chcípá(a žere jako tank :D). Má někdo nějakou radu jak se to dá opravit nebo to už je finito?

A dalším problémem je že při cca 5 000 ot/min se mi motor začíná třást. Kdybych to měl přirovnat je to něco jako omezovač. Výměnou palivového filtru jsem zvýšil tohle třesení motoru do 4500 dobrý nad klepe teď do 5000 ok nad klepe. Má někdo nějakou fintu FŇ jak se to dá odstranit a bez problémů bych mohl točit do 6tis?
Díky moc za příspěvky :lol:
BMW e21 motor fuč
Gofl II 1,6 GTD traktor
Peugeot 309 workkára 1,4
kolečkový brusle :D
Uživatelský avatar
Bredy
malej žralok
 
Příspěvky: 65
Registrován: úterý 05.02.2008 21:58:30
Bydliště: Brno-Líšeň

Re: Karbec a otáčky

Příspěvekod Ivo » úterý 12.08.2008 11:06:49

Co ta guma pod karburátorem není prasklá pokud tedy máš 315
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 21
Registrován: pátek 02.11.2007 11:13:56

Re: Karbec a otáčky

Příspěvekod TUŇÁK » neděle 26.06.2011 16:21:07

Ahoj, vyřešil jsi to? Mám ten samej problém s M20 karbec...přes 5tis/ot se nedostanu

Nový svíčky, vyčištěný palivák, nový vzducháč, vyčištěný rozdělovač, trysky...

Tak seštelovat karbec? rozebrat přetěsnit?

Díky
Uživatelský avatar
TUŇÁK
žralokář
 
Příspěvky: 261
Registrován: středa 18.06.2008 17:07:01
Bydliště: Praha,Česká Lípa

Re: Karbec a otáčky

Příspěvekod mts » pondělí 29.08.2011 08:20:41

zkuste skouknout těsnění u akcelerační pumpy...to taky tohle dělá,a nedovírání klapky může taky způsobit špatnej podtlak (zpuchřelí hadičky a tak) věčinou to bejvá blbost,pokud to má teda něco společnýho s karburátorem... aff
Uživatelský avatar
mts
krotitel žraloků
 
Příspěvky: 868
Registrován: pátek 14.01.2011 12:57:33
Bydliště: Klecany


Zpět na TECHNIKA A SERVIS / ŘADA 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron