Děkuji Jaryne, kouknu na to, dle návodu a dám vědět. Je to manuál 4kvalt, po facelift. Má už ten novější filtr s tím odsáváním (nebo co to je) a hadičkama, u té druhé (předfacelift) se karbec vyměnil za jiný, ten starší myslím za novější (už se v tom při laboraci s třema karbecema ztrácím
) a jede to, až na to, že volnoběh je u 1500 ot/min. Už jde i do otáček a nedusí se, je to i živé (na zdechlou 320/6
). Ale ten pofacelift, tomu se moc nechce, proti té druhé, jinak bych to nevysledoval. Jestli to není ještě tím že jak říkám, pamatuji si, že jsem tam myslím implantoval ten novější karbec, co už nemá některé ty hadičky. Asi to vyfotím a vysvětlím přesně. Rád bych ten karbec Solex 320/6 a celkově karbec pochopil. Sic 320/6 už nechci, nemá v e21 smysl a všechny e21 půjdou do světa a nahradí ji jediná 316/318/ nebo ičko kdyby se stala náhoda tak 323i ale nejraději 4vál, už jsem pevně rozhodnutý, po několikaleté laboraci s e21.
Dále se trápím ještě víc s 316, jak jsem ti psal, je tam nějaký zvláštní dvoukomorový karbec, tedy, pokud to tak po faceliftu nemá být, ale myslel jsem že 316 má jen jednokomorový s kosočtvercovou přírubou, a kulatým vrchem pod deklem filtru. Tento má oválný vršek a komory dvě s obdélníkovou přírubou. Začínám uvažovat že to celé vyměním i se sáním pod karbecem za ten starší model s kulatým vrchem. Pořád se to přechlastává, na studeno chytne, jednou drží volnoběh a jak se zahřeje i kolem 1000 ot/min, ale někdy ne, někdy drží kolem 2000/ot snad (v této jediné e21 nemám otáčkoměr a budíky kvůli zjištění měnit nebudu i když jich mám asi deset
), takže odhaduji podle zvuku. Pak se jakoby uchlastá, už nevím jaká komora zalije benzínem a střílí, kucká, šlehají plameny z výfuku občas a dělá si co chce, nahoru, dolů otáčky, zdechne. A to co se line z výfuku, to je v garáži i venku na zdechnutí. Nepopssatelný dým, ale je to určitě díky toho karbecu, přesto že to nejelo dva roky snad, to auto, nebo rok, jako všechny e21.. Vezmu, všechny je prodám a je klid..
Jinak díky moc Jaryne, až budu u aut, volám.
Tlakový odvzdušnovač nemám, takže půjdu dle tvého návodu. Na jedné 320/6 jsem spojku odlepil, zabírá super, takže asi není stará, možná proto se to stalo. Ale u té druhé mám pedál volný, myslím že jsem viděl v hadičce bubliny (jestli to ale nebylo v té, kde už funguje
), takže zkusím, jak říkáš. Asi rok, dva, to udělala taky, ale vydržela to, teď už zase rok stojí. Asi nebude storpocentní váleček, ale nevím jestli mám navíc, ještě jsem se k němu v té tuně dílů neprokopal. Prošlapávání spojky nepomáhá. Díky.
P.S: Viktore, kde je ten odvzdušňovák u té převodovky, ať to nemusím hledat, pokud bych byl slepý, to bylo asi to hlavní, co jsem se chtěl zeptat
Už mi to jeden kdysi jeden dělal, ale nedával jsem pozor..