E21 318 M10, 1980

E21 a předchůdci 1500 - 2002

E21 318 M10, 1980

Příspěvekod Matěj » sobota 02.06.2012 16:49:43

Ahoj,
chtěl jsem se projet s mojí stařičkou E21, nechtěla bafnout, tak jsem točil a točil, el.pumpa stále hnala benál do karbecu a do sacího atd, nic...
Svíce mokrý, jiskra háže na všechny svíce, elektrika v poho, měřili jsme to a checkovali.
Pak jsem kouknul na měrku oleje a olej smrdí benálem, je to smíchaný.
Tak jsem to vypustil zespoda a je to benzínový dosti.
Takže doporučený postup opravy? Udělat celej motor? Jsou to kroužky?
Jak nejlépe postupovat?
Mám ještě tydle motory asi dva, běhaly naposledy tak před rokem a něco, takže mne to nějak moc nepálí, GO si chci jednou zkusit udělat sám, takže je asi čas.
Všechno sundat, srovnat hlavu, těsnění, nový pístní, gufírka, složit, zalejt a štelovat?
Jinak sháním nějakej šikovnej vercajk na vyndavání motorů, kdybyste někdo měl navíc a chtěl případně vyměnit za něco, co mi z dvou kusů E21 M10 přebývá. Mám jednu kastli, většinou dílů osazenou, tak kdyby třeba někdo něco sháněl.
Na netu už teď moc nebývám, žiji v divočině a signálu pomálo.
Kdyžtak foun 608527779
Díky a hezké léto.
Matěj
Uživatelský avatar
Matěj
malej žralok
 
Příspěvky: 69
Registrován: středa 22.08.2007 14:13:13
Bydliště: středočesko

Re: E21 318 M10, 1980

Příspěvekod Radek Sobotka » neděle 03.06.2012 10:18:24

Mám stejnej problém a Jirka Savka mně řekl že mě tam vstřiky perou moc benzínu a jde to kolem pístních kroužků a ventilových gufer do oleje. Problém je ve velkém množství benzínu do válců když je svíčka zalitá benzínem tak to nehodí jiskru.
e21 2,0 automat rv.77 na srazy
BDlm rv.56 na hromadné výlety
e21 323i Peters cabrio na spoustu práce
Uživatelský avatar
Radek Sobotka
krotitel žraloků
 
Příspěvky: 879
Registrován: sobota 22.09.2007 10:42:39
Bydliště: Mšeno u Mělníka


Zpět na TECHNIKA A SERVIS / ŘADA 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron