Stránka 1 z 1

E21 318 M10, 1980

PříspěvekNapsal: sobota 02.06.2012 16:49:43
od Matěj
Ahoj,
chtěl jsem se projet s mojí stařičkou E21, nechtěla bafnout, tak jsem točil a točil, el.pumpa stále hnala benál do karbecu a do sacího atd, nic...
Svíce mokrý, jiskra háže na všechny svíce, elektrika v poho, měřili jsme to a checkovali.
Pak jsem kouknul na měrku oleje a olej smrdí benálem, je to smíchaný.
Tak jsem to vypustil zespoda a je to benzínový dosti.
Takže doporučený postup opravy? Udělat celej motor? Jsou to kroužky?
Jak nejlépe postupovat?
Mám ještě tydle motory asi dva, běhaly naposledy tak před rokem a něco, takže mne to nějak moc nepálí, GO si chci jednou zkusit udělat sám, takže je asi čas.
Všechno sundat, srovnat hlavu, těsnění, nový pístní, gufírka, složit, zalejt a štelovat?
Jinak sháním nějakej šikovnej vercajk na vyndavání motorů, kdybyste někdo měl navíc a chtěl případně vyměnit za něco, co mi z dvou kusů E21 M10 přebývá. Mám jednu kastli, většinou dílů osazenou, tak kdyby třeba někdo něco sháněl.
Na netu už teď moc nebývám, žiji v divočině a signálu pomálo.
Kdyžtak foun 608527779
Díky a hezké léto.
Matěj

Re: E21 318 M10, 1980

PříspěvekNapsal: neděle 03.06.2012 10:18:24
od Radek Sobotka
Mám stejnej problém a Jirka Savka mně řekl že mě tam vstřiky perou moc benzínu a jde to kolem pístních kroužků a ventilových gufer do oleje. Problém je ve velkém množství benzínu do válců když je svíčka zalitá benzínem tak to nehodí jiskru.