Stránka 2 z 2

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

PříspěvekNapsal: sobota 10.01.2009 19:40:46
od Radek Sobotka
Tak jsem se nakonec šel podívat a udělal jsem fotky jaký je rozdíl stoprocentně je každá poolosa jiná na 323 je delší protože spojení mezi poloosou a náboje je menší délka mezi manžetami je 17,5cm u poloosy z 320 je mezera mezi manžetami 15cm ale celková délka poloos se spojem je stejná ale stejně je potřeba mít ramena z 323 protože je na nich navíc 2cm materiálu vzadu kde jsou dva otvory na zadní třmen a jsou tam přivařeny další dva držáky na brzdovou hadici u 320 je pouze trubička uchycená v jednom plastovém držáku.

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

PříspěvekNapsal: sobota 10.01.2009 20:18:27
od palach
takže mi jsou jen samotná ramena z 323i k ničemu bez poloos z 323i?

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

PříspěvekNapsal: sobota 10.01.2009 21:25:00
od Malutky
no podle těch fotek je jen větší ten mezikus ale jinak jsou ve finále stejně dlouhé mno a na té druhé fotce je to náboj taky z kotoučovky pokud se nepletu takže to znamená že jsou sice ruzné poloosy ale sedět budou jak na buben i kotouč stejně jen se pak ještě liší pruměr těch imbusu jak psal JK takže stačí najít tu pravou ale nemusí byt nutně z 323 toť je muj názor

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

PříspěvekNapsal: sobota 10.01.2009 21:33:54
od JK
mno to se pozná až to udělá RUP a BUM BUM BUM BUM- oni inženženýři z NDR tam ten matroš nedávali zbytečně............ :lol: 8) :wink: :mrgreen:

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

PříspěvekNapsal: sobota 10.01.2009 22:09:40
od palach
JK píše:mno to se pozná až to udělá RUP a BUM BUM BUM BUM- oni inženženýři z NDR tam ten matroš nedávali zbytečně............ :lol: 8) :wink: :mrgreen:


myslím v AMR říkal nákej odborník, že ty hnací části trpí mín v prokluzu, takže se bude asi muset jezdit zatáčky driftem, a né optimální dráhou, která to tak namáhá :lol: :oops:

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

PříspěvekNapsal: sobota 10.01.2009 23:39:47
od Malutky
no já tomu něják čočku nedávám a už vubec nějáke pálení při kterém trpí nejvíc. a určitě je změřím jak jsi psal měli by byt ty z 2,0 ty hrubší takže by to mělo byt ok

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

PříspěvekNapsal: pátek 23.01.2009 00:20:10
od turboboost
na první 323´,RV79 jsem měl poloosy malý,šrouby 6mm,na roku 82 jsem měl hrubý-šrouby 8mm,tak to někdo překopal,nebo to tak dělali.

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

PříspěvekNapsal: pátek 23.01.2009 07:33:58
od Bredy
Jinač o tom kdy auto trpí a kdy ne tak při pomalé jízdě naše bawo trpí nejvíc když někdo jezdí do 2tis. Je namáhaná převodovka víc než když se točí. Tech dalších 4,5tis otáček tam nedávali zbytečně. Takže závěr nelechtat ale jet rychleji :)

A včera jsem se bavil s jedním borcem co dělá na brzdě a říkal mu o tom co tam bude za motor a jak je to s tím jestli ten výkon ty bubny vzadu ubrzdí a bezproblému. Takze pokud nemusíte vyměňovat tak je to zbytečné

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

PříspěvekNapsal: úterý 24.03.2009 21:05:59
od Malutky
myslím že mám menší probém náboje mi vyšli teď na imbus m10 a v diferu osazení na m8taková přechodová poloosa určitě není :oops: no snad se s tím něják vypořádám kdyby měl někdo nějáky návrh sem s ním

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

PříspěvekNapsal: úterý 24.03.2009 21:22:48
od turboboost
sundat manžetu a srazit kloub dolů,narazit na tisícihran malý kloub a nasadit manžetu :D
pokud to u E21 půjde.E32 to jde

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

PříspěvekNapsal: středa 25.03.2009 08:18:17
od Radek Sobotka
turboboost píše:sundat manžetu a srazit kloub dolů,narazit na tisícihran malý kloub a nasadit manžetu :D
pokud to u E21 půjde.E32 to jde

Samozřejmně to jde. Poloosu vyndáš z rozvodovky zustane ti tam jen ten ten tisícihran. A můžes si ten kousek do rozvodovky vymněnit.

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

PříspěvekNapsal: sobota 28.03.2009 18:51:13
od Malutky
takže pod manžetou jde poloosa rozebrat ještě jsem to neskoušel