Stránka 1 z 1

Vodni sytic na Weber 32/36

PříspěvekNapsal: středa 18.03.2015 14:21:10
od worrycz
Ahoj - prosim o radu...

Mam v planu osadit Weber 32/36 na M10 motor a nyni tam mam vodni sytic. Premyslel jsem o elektrickem, protoze nemam prirubu na mechanicky. Pak si ale rikam, ze elektricky bude fungovat na principu odporu - jakmile se zapne zapalovani, tak to zacne pracovat az do doby, nez se kompletne otevre klapka. Co se bojim, ze kdyz se zapalovani vypne, tak to zase klapku zavre a dalsi start bude opet se syticem. Pokud chapu dobre vodni sytic, tak tam bude nejaky bi-metal, ktery se teplotou zahreje a klapky otevre. Mam pocit, ze po vypnuti zapalovani a nejake dobe se to bude zavirat pomaleji a kdyz potom opet nastartuji, tak ze to nebude sytic davat. Pletu se, nebo ne ? Je lepsi tam nechat ten vodni sytic ?

Pokud ano, mohl by mi, prosim, nekdo poradit se zapojenim hadic ? Potrebuji vstup a vystup hadice, ale nevim kam to pichnout..

Diky diky...

Re: Vodni sytic na Weber 32/36

PříspěvekNapsal: pátek 20.03.2015 20:31:45
od dimon
Úplně nej je sytič ruční abb Kdy chceš to otevřeš a když uznaš za vhodné-zavřeš. Pokud tam teď maš vodní a Webera (předpokládám DGAV nebo DGV) máš také na vodu tak nelaboruj a ponech tam tu vodu. Každopádně voda se vezme s hlavy(připadně s výhrívaného sání). azz Princip vodního chapeš spravně -je tam bi-metalová spirala a otočením samotného tela sytiče nastaviš dobu otevřeni a zavření. Laboroval s tim Futura na Escortu MKII a má to už vychytané. azz ccc

Re: Vodni sytic na Weber 32/36

PříspěvekNapsal: sobota 21.03.2015 07:19:53
od auto-klassik
Zapojíš to na hadičky 1a2 a máš to vyřešený !
Obrázek