Tak to je problém, teda u mně byl . Sundával jsem ručičky z E21 a z E30. U e21 musel jsem to na druhý pokus vzit větší silou(uměrně k tomu jaké jsou drobné) a u e30 jsem to zmrvil a otačkoměr vyhodil Tady by měl byt návod, není to na BMW ale přibližně takhle: dva nožíky a dva kroužky z vaty , aby,s nepoškodil stupnicy. Ručičky před sundáváním postav v polohu ve které budeš pak nandavat , to jen pro spravnost nastavení , třeba na 3000 otaček. https://www.youtube.com/watch?v=akL5nSJf7vo
No, s těma nožema to není špatný nápad. Já jsem zatím uvažoval,že nahřál tak na 50st tu trubku co je nasazená na té hřídelce,asi pájkou,nebo trubičkou ,kterou budu foukat teplý vzduch a potom tedy použiji ty nože.
Mě se osvědčila vidlička s dlouhými zuby. Zasuneš pod ručičku, zapáčíš a hotovo. Vata taky není od věci Akorát alespoň a E30 se mi ručičkxy vrací do výchozí polohy a u některých typů otáčkoměrů a rychloměrů mají doraz a jisté předpětí, takže pozor na zpětné nastavení.
ahoj, tohle jsem resil, kdyz jem potreboval otackomer ze 6valce s hodinama, predelat na 4valec, nakonec jsem sehnal celej na 4val. takze jsem se tim prestal zabivat, ale jeste mam nekde ten s ulomenou rafickou tak vyzkousim, neni nad specialni bmw servis pripravky