m10 318i- zmena volnobehu...nutne!!!

E21 a předchůdci 1500 - 2002

m10 318i- zmena volnobehu...nutne!!!

Příspěvekod dimon » pondělí 21.03.2016 12:38:43

Ahoj, mam otazku- pri zavrenem vicku na viku ventilu volnobeh je prilis vysoky, az se otevre vicko , volnobeh spadne na normu, a jeste to vicko jako by pricucne- cim to je? Nutne!
Uživatelský avatar
dimon
žralokář
 
Příspěvky: 364
Registrován: pátek 09.11.2012 16:49:50
Bydliště: Písek, JČ.

Re: m10 318i- zmena volnobehu...nutne!!!

Příspěvekod Malutky » pondělí 21.03.2016 20:44:24

A co se stane když se sunda hadice odvětrani z víka není jen ucpana.
Malutky
žralokář
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtvrtek 17.01.2008 18:45:00
Bydliště: Havířov

Re: m10 318i- zmena volnobehu...nutne!!!

Příspěvekod dimon » úterý 22.03.2016 20:29:51

Děkuji předem a omlouvam se adminovi za smazaní dabl-tema, občas se mi to stane když to posílám z mobilu ahh
Zkusim to o víkendu, dělam to pro kamoše a ten jindy čas nema. A ještě k tomu to přestalo jet uplně, prej jískru haže ale nenaskoči , jo a prej když to bylo zahřaté, tak to startovalo o něco hůř než za studena. Jen jsem chtěl vědět, jesli u toho L-jeta není nějaká vyfikundace abb Pro mně jsou dvojíté karbce jednoduší agg
Uživatelský avatar
dimon
žralokář
 
Příspěvky: 364
Registrován: pátek 09.11.2012 16:49:50
Bydliště: Písek, JČ.


Zpět na TECHNIKA A SERVIS / ŘADA 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron