od jaryn » středa 30.12.2009 23:37:14
Kdepak, jinak. Máš tam starší dobíjecí blok, kterej je osazenej baterkama 1,2 NiCd. Musíš tam tudíž dát tyhle dva kousky. Originál se tam dávaly s kapacitou 500 a 600 mAh. Takové už ale dneska těžko seženeš, paňáč se vyrábějí mnohem silnější. Ikdyž tam plácneš baterky o kapacitě nějakejch 850 mAh a víc, tak to šlapat bude. Hlavně dodrž těch 1,2 V .Ty NiCd se hůř shánějí, protože by se neměly používat a všude Ti budou nabízet 1,2 NiMH. Trocha úskalí Tě čeká s jejich naletovaním, protože jsou háklivý na vyhřátí kontaktů. Já to řeším tak, že baterky nepájím přímo do bloku, ale naletuju tam 30 cm dvojlinky, na druhej konec dám pouzdro na dvě tužkovky, stáhnu páskou, celý to vytáhnu ven z přístrojovky, upevním pod palubku a příště neřeším při exnutí baterek demontáž budíků. Jinak ty silnější 3V Lithium jsou tam taky dvě, ale jsou jinak řazeny, jak u E 30, taku u E 28.