Tak dneska sem budíky vyndal a zjistil že jsou zapojený stejně jako u e30 která otáčkoměr má.Znamená to že stačí sehnat budíky s otáčkoměrem a nic víc nemusím řešit?
No ja řešil ten samy problem co ty u stejne motorizace a vubec to nepomohlo zaměna budiku i tak byl otačkoměr mrtvý nakonec jsem to už neřešil protože ta e28 byla jen na zimu
sežeň si jiný budíky a uvidíš hnedle jestli máš v autě přípravu - pokud to nepojede, tak tam neni natazenej kabel od civky - to se da pripadne vycist ze schemat kam co propojit
no budíky s otáčkoměrem mám(sice rozebraný-vyčistim smontuju ) jen by asi chtěli nový baterky (maj 2,65V) kdyžtak Ti je nechám -jestli máš čidlo na otáčky tak neni problem bude to fungovat
martin440 píše:no budíky s otáčkoměrem mám(sice rozebraný-vyčistim smontuju ) jen by asi chtěli nový baterky (maj 2,65V) kdyžtak Ti je nechám -jestli máš čidlo na otáčky tak neni problem bude to fungovat
tady máš to foto:
no jo, jenomže on shání budíky na M20, tzn. benzinovou verzi. Každopádně kolik by jsi za ně chtěl? Bral bych je
vše funguje -rozebral sem je kvuli tomu že vyměnim baterky (který zatim nemám) a dám si to do svýho chci je ještě vyčistit by byli jak nový -nebo ti dám ty moje co mám v autě -tam sou baterky taky fuč, taky chtěj vyměnit