e28 2.0

E12 a E28

e28 2.0

Příspěvekod dooxar » středa 17.11.2010 16:49:16

Zdravím pánové,
tak jsem dnes z toho asi blázen. Jedu ke známýmu vyndavat starter,auto naskoci po dropnem drbnuti,ale nechce drzet otacky,ale i tak s nim dojedu do garage,vyndame starter a prijdem ze byl odpojen podtlak zezhora od sani + zpuchrela hadice co vede soucasne s hadici od posilovace. pak chci odjet pryc,aby mu to tam neprekazelo a stal se uplny opak. auto drzi otacky ale nechce jit do vyssich otacek. dusi se a obsac jakoby strili do sani. beznin tam jde,svice hazou. Nechapu.... nevite nekdo nejakou radu??? Diky vsem
dooxar
 
Příspěvky: 2
Registrován: pondělí 28.06.2010 00:01:45

Re: e28 2.0

Příspěvekod Markus E28 » středa 17.11.2010 18:52:30

Mně to u me ety delalo podobne a byla to bohatost směsi. tase da seridit na vaze vzduchu. ale opatrne aby si natveni vahy nerozhodil. hejbej s timm jen o tri, styry zoubky. pdivejse na svicky jakou maji barvu dyz sou cerne je smes bohata.
Uživatelský avatar
Markus E28
malej žralok
 
Příspěvky: 85
Registrován: čtvrtek 02.09.2010 22:07:08
Bydliště: Berounsko

Re: e28 2.0

Příspěvekod Míšánek » středa 17.11.2010 19:02:47

No hlavně pokud je to L-jetronic tak ty jsou hrozně citlivé na přisávání falešného vzduchu, protože u nich je všechno řízené podtlakem. Sám jsem s tím bojoval a nakonec jsem objednal všechny hadice u sání nové. Pořádně to projdi a zkonrtoluj. Jetronic je na to fakt háklivý jak prase
Alpina D7Turbo
Obrázek


Kdo nepřeplňuje, jako by nebyl :twisted:
Uživatelský avatar
Míšánek
krotitel žraloků
 
Příspěvky: 508
Registrován: úterý 06.01.2009 20:47:11
Bydliště: Uherský Brod

Re: e28 2.0

Příspěvekod dooxar » čtvrtek 18.11.2010 13:03:27

presne tak, urcite to bude nejaky podtlak. Vaha urcite funguje,pri odpojeni motor hned zdechnul.
jen kdyb vas neco napadlo. svice byly cerne,to jo,ale buh vi jak dlouho tam byly.
dooxar
 
Příspěvky: 2
Registrován: pondělí 28.06.2010 00:01:45

Re: e28 2.0

Příspěvekod mamomi » středa 25.05.2011 15:10:44

mám taký problém s týmto motorom (M20B20 z E28) Neviem či to niekde prisáva vzduch, alebo čo si o tom myslieť. Keď je motor studený tak má strašne vysoký voľnobeh okolo 1900 + - ako chladne tak padá aj voľnobeh, no keď sa ohreje na polku tak ako treba, tak začne strašne kolísať. Rozkolíše sa až tak, že to skape. V aute bol kedysi funkčný podtlak LPG, no začalo to búchať do sania, tak sa odpojil. Dnes sú tam už len pozostatky typu, splyňovač a nejaké hadice do motora, neviem kadiaľ to môže ísť. Sanie som pretesnil, všetky hadice skontroloval. No robí to stále.
mamomi
 
Příspěvky: 12
Registrován: čtvrtek 19.08.2010 10:08:04


Zpět na TECHNIKA A SERVIS / ŘADA 5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron