JK píše:dát intercooer s ostřikem vodou?
No coolerem se určitě nedá nic posrat, maximálně se o něco zvýrazní turbo lag, ale to samozřejmě záleží na velikosti zvoleného IC. Nicméně ostřk vodou mi přijde trochu zbytečný pokud teda člověk nechce jít nějak podstatně výš s tlakem (což se ani u seriového turba moc nedá, neboť toho moc nevydrží)
Jak už tu bylo Píťákem zmíně, tak lze přidat na čerpadle, pak jde upravit tlakový korektor vstřikovaného paliva, který je rovnšž na čerpadle a taky samozřejmě zvýšit tlak. Ten ale bez malých úprav na motoru stejně nejde zvýšit nad tušim 1,1 Baru, poněvadž nad tento tlak se otevře pop off ventil na sání a většinu tlaku upustí. Takže pak nezbývá nic jiného, než tento ventil vypreparovat ven a dát místo něj záslepku
Z vlastní zkušenosti ale můžu říct, že bez go motoru bych se do něčeho většího asi nepouštěl. Já jsem to zažil takto: Motor sice jel fakt docela pěkně, nicméně za nedlouho na to začal trochu papat vodu a spotřeba vody se celkem zvětšovala, když to člověk držel pod krkem na dálnici. Další věc je turbo, které se zvýšením tlaku přetáčí (záleží o kolik se tlak zvedne) a pokud tlak zvedneš nějak zásadně, tak turbo začně pracovat za hranicí své efektivity a spíš začne vzduch více zahřívat, což je kontraproduktivní. No a další věc je ta, že už pracuje na hranici (možná i za hranicí) maximálních otáček, na které je konstruováno, takže se to dřív nebo později projeví. Člověk holt musí brát v potaz to, že pracuje s technikou, která byla vyvinuta před 25 lety
M21 ale po mírných úpravách dokáže i tak být docela zajímavým svezením, které dokáže nasrat pár tédéíčkařů a celkem jim zatopit
Pak tu jsou samozřejmě ještě další možnosti, ale už na trochu jiné úrovni - jak už psal JK, ostřik cooleru buďto vodou, nebo stlačeným dusíkem, vstřikování směsi methanolu a vody do sání, větší vstřikovací hlavy do čerpadel atd...