motor 2,4td m21

E12 a E28

motor 2,4td m21

Příspěvekod Driftking » neděle 17.04.2011 18:47:30

jak vykroutit nejaky vykon z tohoto motoru?
Driftking
žralok
 
Příspěvky: 169
Registrován: středa 01.10.2008 21:39:50
Bydliště: odry

Re: motor 2,4td m21

Příspěvekod dejve28 » neděle 17.04.2011 18:56:38

na tomhle motoru se dělá chip tuning šroubovákem agg agg
dejve28
malej žralok
 
Příspěvky: 57
Registrován: středa 08.12.2010 16:27:37

Re: motor 2,4td m21

Příspěvekod Driftking » neděle 17.04.2011 19:03:11

jako přidanim nafty?
Driftking
žralok
 
Příspěvky: 169
Registrován: středa 01.10.2008 21:39:50
Bydliště: odry

Re: motor 2,4td m21

Příspěvekod PÍŤÁK » neděle 17.04.2011 19:19:33

Nejjednodušší je přidat naftu na čerpadle + poštelovat obtok turba aby dávalo větší tlak abb
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td & e28 524tdA US
Uživatelský avatar
PÍŤÁK
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 1803
Registrován: pondělí 25.08.2008 21:26:03
Bydliště: Praha

Re: motor 2,4td m21

Příspěvekod JK » neděle 17.04.2011 19:51:34

dát intercooer s ostřikem vodou? aqq
Uživatelský avatar
JK
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 2141
Registrován: sobota 14.07.2007 11:47:36
Bydliště: Klánovice + Dalkovice u Vlašimi

Re: motor 2,4td m21

Příspěvekod Míšánek » neděle 17.04.2011 23:49:09

JK píše:dát intercooer s ostřikem vodou? aqq

No coolerem se určitě nedá nic posrat, maximálně se o něco zvýrazní turbo lag, ale to samozřejmě záleží na velikosti zvoleného IC. Nicméně ostřk vodou mi přijde trochu zbytečný pokud teda člověk nechce jít nějak podstatně výš s tlakem (což se ani u seriového turba moc nedá, neboť toho moc nevydrží)

Jak už tu bylo Píťákem zmíně, tak lze přidat na čerpadle, pak jde upravit tlakový korektor vstřikovaného paliva, který je rovnšž na čerpadle a taky samozřejmě zvýšit tlak. Ten ale bez malých úprav na motoru stejně nejde zvýšit nad tušim 1,1 Baru, poněvadž nad tento tlak se otevře pop off ventil na sání a většinu tlaku upustí. Takže pak nezbývá nic jiného, než tento ventil vypreparovat ven a dát místo něj záslepku abb Z vlastní zkušenosti ale můžu říct, že bez go motoru bych se do něčeho většího asi nepouštěl. Já jsem to zažil takto: Motor sice jel fakt docela pěkně, nicméně za nedlouho na to začal trochu papat vodu a spotřeba vody se celkem zvětšovala, když to člověk držel pod krkem na dálnici. Další věc je turbo, které se zvýšením tlaku přetáčí (záleží o kolik se tlak zvedne) a pokud tlak zvedneš nějak zásadně, tak turbo začně pracovat za hranicí své efektivity a spíš začne vzduch více zahřívat, což je kontraproduktivní. No a další věc je ta, že už pracuje na hranici (možná i za hranicí) maximálních otáček, na které je konstruováno, takže se to dřív nebo později projeví. Člověk holt musí brát v potaz to, že pracuje s technikou, která byla vyvinuta před 25 lety abb

M21 ale po mírných úpravách dokáže i tak být docela zajímavým svezením, které dokáže nasrat pár tédéíčkařů a celkem jim zatopit abb

Pak tu jsou samozřejmě ještě další možnosti, ale už na trochu jiné úrovni - jak už psal JK, ostřik cooleru buďto vodou, nebo stlačeným dusíkem, vstřikování směsi methanolu a vody do sání, větší vstřikovací hlavy do čerpadel atd...
Alpina D7Turbo
Obrázek


Kdo nepřeplňuje, jako by nebyl :twisted:
Uživatelský avatar
Míšánek
krotitel žraloků
 
Příspěvky: 508
Registrován: úterý 06.01.2009 20:47:11
Bydliště: Uherský Brod


Zpět na TECHNIKA A SERVIS / ŘADA 5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron