e28 520i 4kvalt + tech. dotazy okolo...

E12 a E28

Re: e28 520i 4kvalt?

Příspěvekod Alois » úterý 18.10.2011 10:00:31

Určitě znáš z e30 fóra Lukšu, jeho otec je činý ve Veteran klubu, zkus to probrat s ním..
Alois
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 2146
Registrován: sobota 02.05.2009 13:52:23
Bydliště: Ostrava

Re: e28 520i 4kvalt?

Příspěvekod mikin88 » úterý 18.10.2011 10:02:59

Alois píše:Určitě znáš z e30 fóra Lukšu, jeho otec je činý ve Veteran klubu, zkus to probrat s ním..


Díky zkusím, ale už víc jak týden mi nejde e30 forum tak musím pohledat tel kontakt.. agg
Obrázek
mikin88
malej žralok
 
Příspěvky: 99
Registrován: středa 17.02.2010 15:51:28
Bydliště: Haná

Re: e28 520i 4kvalt?

Příspěvekod Alois » úterý 18.10.2011 10:18:38

Ani Max-Maxovi pořád nejde....až včera večer se od Soboty ozval.. Nevím proč, mě jde... abb
Alois
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 2146
Registrován: sobota 02.05.2009 13:52:23
Bydliště: Ostrava

Re: e28 520i 4kvalt?

Příspěvekod Alois » úterý 18.10.2011 10:21:44

Tel máš v SZ..
Alois
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 2146
Registrován: sobota 02.05.2009 13:52:23
Bydliště: Ostrava

Re: e28 520i 4kvalt + tech. dotazy okolo...

Příspěvekod mikin88 » středa 19.10.2011 09:35:54

Tak a pokračujeme v krasojízdě.

Nandám na 520i chlazené kotouče? Tzn. vlezou se do třmenů 22mm tlusté kotouče na místo 12mm? Je v těch třmenech rozdíl? Podle ETK ano, ale nemá to někdo vyzkoušené? Jde mi o to, že raděj koupím chlazené než plné. Jedná se samozřejmě o předek.
Obrázek
mikin88
malej žralok
 
Příspěvky: 99
Registrován: středa 17.02.2010 15:51:28
Bydliště: Haná

Re: e28 520i 4kvalt + tech. dotazy okolo...

Příspěvekod marťas » čtvrtek 20.10.2011 06:12:31

Chodilo to dobře abb Když to chodilo... Ona je tato stříkačka vpodstatě mechanická, takže je podle mě trošku složitější a poruchovější. Měl jsem s ní po čase problém, že při přidávání plynu trochu zakopávala a myslím to blbě drželo volnoběh. Ale tehdy se to naštěstí dalo celkem snadno sehnat na vrakáči a bylo opraveno. Dnes to bude horší.
633CSi ´76
535 ´75 ve výstavbě (a dlouho bude)
Uživatelský avatar
marťas
žralokář
 
Příspěvky: 348
Registrován: neděle 18.01.2009 19:59:52
Bydliště: okolo Brna

Re: e28 520i 4kvalt?

Příspěvekod mts » čtvrtek 20.10.2011 08:35:19

Alois píše:Tak vím o úplně prvních 525i a 518 karbec které taky byly v 4 kvaltu, 520i jsem neviděl, ale myslel jsem si že budou...

já měl 518 M10 se čtyřkvaltem podle etk rok83' ...taky sem se tenkrát divil co tam dělá..
Uživatelský avatar
mts
krotitel žraloků
 
Příspěvky: 868
Registrován: pátek 14.01.2011 12:57:33
Bydliště: Klecany

Re: e28 520i 4kvalt + tech. dotazy okolo...

Příspěvekod mikin88 » úterý 25.10.2011 19:27:27

Ten motor je taková veselá záležitost to jo, ale nějak to zkusim až budou fungovat brzdy.

Ty třmeny nikdo neví? A další můj dotaz je: Dají se přehodit budíky s otáčkoměrem? Já tam mám hodiny místo něj. Předpokládáme, že u novějších e28 to bude asi zas trochu odlišný je to tak?
Obrázek
mikin88
malej žralok
 
Příspěvky: 99
Registrován: středa 17.02.2010 15:51:28
Bydliště: Haná

Re: e28 520i 4kvalt + tech. dotazy okolo...

Příspěvekod PÍŤÁK » úterý 25.10.2011 21:25:45

Ty budíky by měly jít přehodit. Máš tam ekonoměr?
Jinak já jsem dával chlazený kotouče místo nechlazenejch, ale i s brzdičema. Už je to tak dlouho, že si nepamatuju jestli by šly i do původních brzdičů. Chtělo by to změřit a uvidíš.
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td & e28 524tdA US
Uživatelský avatar
PÍŤÁK
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 1803
Registrován: pondělí 25.08.2008 21:26:03
Bydliště: Praha

Re: e28 520i 4kvalt + tech. dotazy okolo...

Příspěvekod mikin88 » středa 26.10.2011 07:25:12

Ok za zkoušku nic nedám.

Ekonoměr tam nemám právě. Vůbec nevím jestli tam bude konektor na otáčkoměr právě. No nic taky to budu muset rozdělat. Každopádně by mě ještě zajímalo do kolika by ten otáčkoměr měl být. Myslím, že to nebude jako obvykle do 7mi.
Obrázek
mikin88
malej žralok
 
Příspěvky: 99
Registrován: středa 17.02.2010 15:51:28
Bydliště: Haná

Re: e28 520i 4kvalt + tech. dotazy okolo...

Příspěvekod PÍŤÁK » středa 26.10.2011 10:05:09

Ty třmeny si nejdřív změř, jestli se tam ten širší kotouč vejde.
Jinak otáčkoměr by si měl mít bez ekonoměru a červený pole bude začínat na cca 6tisících, takže bude do 7mi abb
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td & e28 524tdA US
Uživatelský avatar
PÍŤÁK
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 1803
Registrován: pondělí 25.08.2008 21:26:03
Bydliště: Praha

Re: e28 520i 4kvalt + tech. dotazy okolo...

Příspěvekod dvoris » sobota 29.10.2011 21:27:29

Třmeny netřmeny,teď musíme vyřešit problem s motorem,za studena naskočí ale brutálně střílí do sání a ani nepálí všechny válce.Podtlaky jsme prošli,svíčky vyměnili,palec+víko se jeví jako nové,ale nevím,Za tepla nenaskočí vůbec.Když zkusím povolit přívod benzínu do rozdělovací hlavy paliva tak je tam tlak jako prase,ale u jednotlivých vývodů pro vstřiky nic-bez tlaku.Měl jsem tenhle systém u Audi ale tady jsem naprosto s mikinem bezradný.Nezabývali jste se K jetronicem někdo?
dvoris
malej žralok
 
Příspěvky: 57
Registrován: středa 09.04.2008 21:20:30

Re: e28 520i 4kvalt + tech. dotazy okolo...

Příspěvekod mikin88 » neděle 30.10.2011 17:34:18

Něco už jsem vyřešil, ale mám jiný dotaz nemá někdo návod jak se nastavuje tento typ rozdělovače?
Obrázek
mikin88
malej žralok
 
Příspěvky: 99
Registrován: středa 17.02.2010 15:51:28
Bydliště: Haná

Předchozí

Zpět na TECHNIKA A SERVIS / ŘADA 5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron