Stránka 1 z 2

e28 M 535

PříspěvekNapsal: neděle 17.03.2013 23:47:41
od jirina
tak jsem dal dohromady vse k osazeni turba na toto vozidlo,vse origo od bmw i dobove,tak bude 535 v turbine,po e 12 535 turbo to bude dalsi husta 5ka,pocitam ze do pulky dubna to zprovoznim

Re: e28 M 535

PříspěvekNapsal: pondělí 18.03.2013 02:36:04
od Jáca
Jaké bude mít motor parametry?

Re: e28 M 535

PříspěvekNapsal: úterý 11.06.2013 20:07:16
od Manyjak
Jak to dopadlo add ? H.

Re: e28 M 535

PříspěvekNapsal: neděle 13.10.2013 18:45:09
od jirina
na auto jsem dal kola Zender 16,moc mu slusi, dozadu 300mm m5 chlazene kotouce,pripravil jsem komplet turbosadu bmw a nechal repasovat turbo kkk 27 ve fa. specialturbo,jinak se pubvodne poslalo turbo na repas do ostravy k panovi, (bede li zajem meno a firmu rekmu) ktery slibil i upravu, na jeho prani se na dily se zaslalo dalsi,(ktere bylo ok) ale obe uspesne zapiral a po nekolika mesicich nakonec poslal zpet rozebrany srot z dieselovych typu kkk27, takze cest chlapum ze specialturba ze dali 1kus dohromady a za cenu 15 t. to zrepasli z toho srotu, to druhe ma prasklou vyfukovou cast,(darek od pana) uz jsem ji sehnal tak to poslu take udelat, timto se cela akce zdrzela, tak to budu resit pres zimu, a musim vymenit predni kapotu a pravy blatnik,Mara v Kralupech mi to nalakuje, jeste tam dam vetsi predni brzdy prumer 302 mm chlazene z 750i e32, staci je jenom prehodit,neni treba zadna uprava, vymenil jsem zasobnik tlaku pro posilovani brzd, jinak se s autem neskutecne dobre jezdi, ted si i svor pekne uziju, JESTE FOTKY

Re: e28 M 535

PříspěvekNapsal: neděle 04.05.2014 23:00:48
od jirina
auto na sezonu funkcni,ceka me vymena motoru,uz delam M5 S38 B36,zatim ale jezdim s chybama stareho mot.,jeste prehodit pr.kapotu a l.p. blatnik, musim i namontovat pr.naraznik M technik

Re: e28 M 535

PříspěvekNapsal: sobota 20.09.2014 10:21:54
od jirina
Auto stoji,motor M5 S38b36 mam jiz v puli GO,dily nalakovany,ale nenamontovany,rozhodl jsem se ze turbo motor si schovam na jiny vuz a sem dam Mko,jelikoz to v tomto modelu bylo a skvele to jezdi,prevodovku jsem sehnal 5 sportgetrag,momentalne mam 3 Mkove motory,jen jediny ve voze,tak bude druhy,az se opravim ja tak budu pokracovat na autech

Re: e28 M 535

PříspěvekNapsal: neděle 21.09.2014 19:53:44
od ferda
ahoj, pochopil jsem správně, že vezmu přední kotouče z E32 750 a dám si je na žraloka, nebo je třeba přehodit i brzdiče??

Re: e28 M 535

PříspěvekNapsal: neděle 21.09.2014 20:57:26
od PÍŤÁK
I brzdiče

Re: e28 M 535

PříspěvekNapsal: úterý 09.02.2016 09:22:30
od jirina
do ledna jsem s vozem jen jezdil,ted uz opet doslo na jeho opravy a dodelavky - vymena pred. narazniku za M Technik, oprava predniho cela,mirna koroze a vlevo natukli roh ve spodni casti narazniku, vymena noveho pr.L. blatniku(original), predni kapoty,L.mrizky a ledvinky(maji praskle drzaky),vlozit pekne mlhovky a blinkry, mirne prizvednout zadek vozu(origo podlozky pro e39 a38,jako mustr), dodat novy zad. dil vyfuku(original),opravit korozi na L.+P. prednich kostek pro hever, nedostatky na L.Z. dverich a plechu sibru,az toto dodelam tak prubezne vymena motoru,oprava vnitrku a olakovat

Re: e28 M 535

PříspěvekNapsal: středa 10.02.2016 08:43:15
od jirina
predni naraznik bylo velmi tezke spasovat,ale podarilo se,byl mirne poskozen narazem a vnitrek narazniku drzel spatny tvar,levy ruzek predku kasle se mi podarilo pekne narovnat,osetrit povrchovou korozi a striknout,musel jsem udelat oba bocni drzaky narazniku(1,5mm),i kdyz v tisu pisi ze ho lze nandat pres plechove celo,je to blbost,dira pro blikac a mlhovky je mensi cca o 2cm, nez kapsy narazniku mlhy a blinkru,takze jsem ho sundal,ted tam sel perfektne a jeste se usetrilo cca 2 kg vahy

Re: e28 M 535

PříspěvekNapsal: středa 10.02.2016 09:03:11
od jirina
mlhy v plastr.narazniku byly na kasi,ale ja mel origo nove,svetla byly vporadku i se stelovanim,jeste vymenit tu L.masku a ledvinu, az ji dovezu,udelam to pak s predni kapotou a blatnikem,jinak pro zpestreni mi tam Honza dovezl Ladovu e28 2,8i,opet nejela,nesla jiskra,vse bylo po promereni el. strance dobre,delalo to ze obcas nenastartovala,nebo za jizdy chcipla,nekdy se jen nedotacela nebo cukala,po nekolika hodinach se zjistilo, ze i kdyz byl sroub koster na sani u 5-6 valce dotazen,tak samotne ocka koster byly stazeny malo a pri silnejsim tlaku se pohly,byl tam moc dlouhy sroubek a oprel se o konec zavitu a plne nestahoval kostru,diky Ondrovi ktery prisel ,sme to opet poradne zkontrolovali a prislo se tak na zavadu,ktera tam byla mnoho let a usetrilo nam to dost casu

Re: e28 M 535

PříspěvekNapsal: středa 10.02.2016 09:08:49
od MrBean
Ta kostra byl dobrej průser. Podle schémat sme se hrabali v drátech u jednotky, u cívky, u rozdělovače a takováhle blbost nikoho nenapadla.

Re: e28 M 535

PříspěvekNapsal: středa 10.02.2016 09:11:28
od jirina
ta 525i ma el.instalaci dost divokou,za ty leta se na tom hodne lidi podepsalo,ale to dame s Honzou dohromady

Re: e28 M 535

PříspěvekNapsal: středa 10.02.2016 11:38:26
od MrBean
Tak 525 nebo 528? agg

Re: e28 M 535

PříspěvekNapsal: čtvrtek 11.02.2016 22:32:20
od MrBean
Věrnej kamarád mastnej sprej přítomen
Obrázek