Děkuju, takže se na motor 2.5 z E36 vykašlu a vrazim tam 3.5i... Motor tam mam z E34 ale když jsem viděl práci od původního majitele
málem jsem vy... šrouby chyběly! nápravnice volný! stabylizátory nepřišroubovaný! kabely u motoru se škvařily o motor! A když jsem zjistil tu nádhernou práci těch držáků na motor, tak ano motor se nevrtí ale proč? Zavrtěl se a na každý straně se vyrvaly 2 šrouby atd... A nakonec kvůli tomu že jsem neměl od něj zapojený čidlo motoru tak jsem v koloně uvařil motor! Poté zastavil a po vychladnutí cca 2.5h dolil skoro 7l vody... Oddychl jsem si jel dobře ale druhej den ráno: Ztuha nastartoval a v -10 stupnů venku mi šel hustej bílej dým z vejfuku a načernalej okolo... Tak pochybuji že to byla jen vybraná emulze z motoru a motor potape dál jak má... Tak mám u známého schovaný motor ale ten slabší:-( 3.5i 185ps 290krouták... Chtěl jsem 218ps a 305krouták... Plánoval jsem ho do E30 co si chci postavit k tomu tak dám do kupy 535i ale schánim tím pádem origo úchyty na E28 motor 3.5i a do E30 dám 2.5i 24v z E36...