ano to je samozřejmě pravda, myslím, že jednu váhu na 635 3,5 l mám, jinak k tomu čidlu - spínači tolik - pokud si nenaměřil průchod, to je dobře (viz muj popis)- celé s tryskou je to vlastně sytič , otvírá při nízkých teplotách trysku studeného startu (modrý konektor)- pokud je dobrý, to značí, že špatná může být jenom tryska. to se dá taky odzkoušet (pošlu) - tvoje vysoká spotřeba vypadá, jako bys jezdil s vytaženým sytičem
,toto by bylo dobré vyloučit, než se bude hledat dál.Pořád předpokládáme, že ostatní vstřikování funguje dobře, množství je závislé na signálech z váhy, klapky, teplotních senzorů, kdy vtříkne kam od čidel na setrváku a pod jakým tlakem - od regulátoru tlaku paliva a samozřejmě řídící jednotka to musí mít v hlavě v pořádku
,snad jsem na nic nezapomněl...prohozené kabely?