odpovím si nečekaně sám, nicméně relé na vstřiky není, a studený start je u expanzky - pro ty kteří by toto info potřebovali, vstřiky jsou napájené přímo z ecu... auto už jsem rozhýbal po debatých s jedním členem z 6er klubu a po laborování, problém byl v relátkách , nějaká ta elektrika a oxidace, nízký tlak palivové pumpy a konečně zatvrdlé vstřiky, na vstřiky jsem si udělal vyfikundaci na jejich rozhýbání skrz 12V, palivová pumpa přišla nová a tlačí jak bejk, a hle hříšerka už mluví :) a že zvuk to je krásný, motor je tichý a klidný, hydroštely atd vše ok
jinak jede to na ecu 628-633 bosch s koncovkou 108 barva štítku zelená
stejně tak na ecu 635 koncovka bosch 114 barva štítku žlutá...
akorád na tu zelenou jednotku je motor takový o něco línější jak je to přiškrcené
nyní tedy poprosím o ty díly co sháním kdyby někdo něco měl tak bych byl moc rád.. a těm co poradily díky moc :) boj nekončí, teprve začíná, ale zas to už asi nyní má smysl