Stránka 5 z 6

Re: oživení e24 635csi 1980´

PříspěvekNapsal: pondělí 11.06.2012 10:26:39
od martinmatess
tak to že to nemá hydroštely je jen dobrá zpráva, takže tam to je řešené vačka-vahadlo-ventil "na tvrdo" ??

jinak nyní řeším dva problémy a to chladič vody sháním ... stojí okolo 6tis což se mi nechce platit a také expanzní nádobku, protože v ní mám praskliny a bude tedy nětěsná...


chladič jsem si myslel že bych dal z bmw e46 320d, protože rozměrově je hodně podobný ale cenově je na třetině... co myslíte?? a kde sehnat tu expanzní nádobku?? tu bych chtěl originál, nebo co nejpodobnější z jiného bmw... sčím by mohla být stejná???

Re: oživení e24 635csi 1980´

PříspěvekNapsal: pondělí 11.06.2012 13:31:41
od PÍŤÁK
Ventilová vůle se dělá pomocí excentru na vahadle.

Re: oživení e24 635csi 1980´

PříspěvekNapsal: pondělí 11.06.2012 16:09:39
od Checker
Přidám se taky s gratulací!!!

Expanzní nádobku seženeš originální. Nevím, jak je to s cenou, tady je orientační, počítal bych kolem 1500,- http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05

Re: oživení e24 635csi 1980´

PříspěvekNapsal: pondělí 11.06.2012 19:12:07
od jajirka
Ten chladič bych tam já osobně dal origo i když stojí tolik, protože kdyby se nedejbůh stalo,že bys to musel prodat, tak s originál novým chladičem bude prodejní cena auta vyšší tak o deset a né o šest. A bude to i líp vypadat ccc

Re: oživení e24 635csi 1980´

PříspěvekNapsal: úterý 12.06.2012 17:12:56
od martinmatess
oni ty chladiče jsou skoro stejné.. a prodávat to zatím určitě nebudu a až bych jednou prodával tak to bude už v dobrém stavu a k tomu by patřil i origo chladič který jsem se překoukl stojí přez 8 tisíc... jinak expanzku jsem obědnal origo novou za 1480kč.. mazec no :)

Re: oživení e24 635csi 1980´

PříspěvekNapsal: středa 01.08.2012 22:26:32
od mikin88
Vidím, že auto prodáváš, tak mě zajimá jedna věc. Jak jsem pochopil z inzerátu tak má auto zatuhlé brzdy, u dlouho stojícího auta je jasné, že bude muset brzo dojít na kompletní výměnu vedení a repas brzd takže ztuhlost bych bral s rezervou, ale zajimá mě jako fandu jestli jsi to auto nakonec aspoň projel. Já když nějakého BMW "vraka" zprovozním tak první co hledím udělat je co nejdřív ho projet klidně bez značek a 2 km, ale projet ho abych cítil, že to všechno mělo smysl. Projel jsi to auto nebo ne? A když tak jaké byly zážitky a pocity?

Re: oživení e24 635csi 1980´

PříspěvekNapsal: čtvrtek 02.08.2012 21:12:23
od martinmatess
najel jsem sním asi jen 100 metrů, sou zatuhlý přední brzdy jak jsem psal, neprodávám to abych vydělal, ale protože se mi do cesty připletla pěkná e23 a já je nemám obě kam dát... a prodávám to za to co mě to auto vyšlo, né za výdělkem, práci na autě a čas sním strávený nikdo neocení, a toto není vrak, dá se zní udělat auto, stačí si sní pohrát, a motor jde krásně, zadky sou asi i ok ty brzdy, ale předek je hodně zatuhlej, a prostě jo musí se rozhodit brzdiče a pěkně pročistit, případně repásnnout atd, to tak prostě je a já na to nemám čas i kdybych chtěl, a jakože než přijela e23 jsem chtěl, nyní jsem jen víkendu nainstaloval vodítka oken a spolujezdcovo okno abych přez to nemusel pořád dávat tu plachtu, a zase to vypadá jako auto o něco víc... byl u mě i kamarád tu zde z fora a říkal ať ji udělám, že on udělal auto z horší mrtvoly, a přeci jen je to 635 5q manuál.... takže tak, každý den na to píše nějaký němec, jenže snima to není lehký, já německy moc neumím agg

závěrem, mít peníze nazbyt a garáž tak z domu nejde ani náhodou.

Re: oživení e24 635csi 1980´

PříspěvekNapsal: čtvrtek 02.08.2012 21:49:31
od DC
zakolik je naprodej?

Re: oživení e24 635csi 1980´

PříspěvekNapsal: pátek 03.08.2012 07:03:08
od mikin88
Právě mi to příjde škoda. Šestka je rozhodně podle mě atraktivnější něž sedmička, i když jsem zastánce sedanů, limuzín apod. Je to asi jediiné coupe od BMW do kterého bych šel, ale e23 taky není zlá. Tak ať se daří. add

Re: oživení e24 635csi 1980´

PříspěvekNapsal: pátek 03.08.2012 09:56:29
od martinmatess
jo jo, já vím že si to nemyslel špatně add , prodej ale vpolím v podstatě pro dobro auta aby nestálo dál na dešti jen pod plachtou nebo čímsi... jinak prodejka je 43tis, ale pro klubáka kdyby byl rychlej cenu trochu zhodím, je to o ničem ale není zbytí, každý den skrz to lidi volají a píšou, ale zatím se nikdo neodhodlal, jinak je k tomu německý TP tudíš není problém přihlásit v čr...

Re: oživení e24 635csi 1980´

PříspěvekNapsal: pátek 03.08.2012 11:25:42
od Checker
Nenašel jsem inzerát, dáš sem nějaký odkaz?

Re: oživení e24 635csi 1980´

PříspěvekNapsal: pátek 03.08.2012 11:56:07
od martinmatess
ahoj odkaz je tady, ale tady to nikomu necpu !! protože řeči typu jooo koupil si to za xx a prodáváš to za xx a mrtě vyděláš poslouchat nechci, jak sjem psal prodávám jí za cenu materiálu... a nerad

http://auto.bazos.cz/inzerat/17231829/b ... jizdne.php

Re: oživení e24 635csi 1980´

PříspěvekNapsal: středa 29.08.2012 08:32:05
od martinmatess
stále k prodeji, člověk co dal zálohu to zrušil , záloha se vracela a je opět k mání... nebo možná výměna za e32

Re: oživení e24 635csi 1980´

PříspěvekNapsal: úterý 18.09.2012 21:32:38
od martinmatess
takže auto funguje jak brus, uplně luxus, ale na 735i jsou slyšet ventily, tak se chci zeptat zda je možno je nějak seřídit?? a když ano tak jaké vůle nastavit a jak se to seřizuje :) naposled jsem to dělal před léééty na š120 a ani to už bych nedal... jak se něco nedělá tak se zapomíná :(

Re: oživení e24 635csi 1980´

PříspěvekNapsal: středa 19.09.2012 08:13:40
od marťas
Seřizuje se to excentry na vahadlech ventilů. Mělo by to být u všech ventilů 0,3mm za studena (nezahřátý motor). Měrka se dává přímo mezi excentr a ventil. Musíš točit motorem a najít si, u kterého válce ti "stříhají" ventily - tzn. jeden ventil se zavírá, druhý se hned otvírá (vačky od obou ventilů budou v hlavě ukazovat symetricky nahoru). Pak seřizuješ vůle ventilů u válce, který leží ve stejné poloze na klice. Tzn. když stříhá první válec, seřizuješ šestý, když stříhá druhý, seřizuješ pátý, když stříhá třetí, seřizuješ čtvrtý, když stříhá čtvrtý, seřizuješ třetí.... Válce pracují v pořadí 1-5-3-6-2-4, takže když jedeš postupně v tomto pořadí, uděláš celé seřízení na dvě otáčky motoru add