Stránka 1 z 2

e24 chcípe

PříspěvekNapsal: pondělí 11.03.2013 20:14:34
od martinmatess
Zdravím chci se poradit, e24 635csi motronic ..... studená teplá, je to jedno, nastartuje jede a po pár km někdy třeba po 30 zdechne jako když dojde fuel...po delším točení naskočí a jede a nebo chcípne a musí se natočit znova... potom zas jede třeba 10km a zase znova a pořát koloběh... co by to mohlo být?? snímač otáček je nový, ale pumpa originál 31let stará a 300namotáno ta kvsázím na ní... jsem na omylu či ne? nebo nějaké další tipy?

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: pondělí 11.03.2013 20:28:37
od PÍŤÁK
Pumpa by to mohla dělat, ikdyž je divný, že to jde hned zase natočit. Někdy se do ní musí klepnout, aby se zase rozběhla.

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: pondělí 11.03.2013 21:26:01
od martinmatess
ne ne hned to nejdě, někdy se musí počkat a někdy dokonce vyskratovat obráceně aby se prý rozeběhla, tak mi to bylo popisováno.... a nebop prostě několikrát posobě drážtit klíčkem a dlouho točit

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: pondělí 11.03.2013 23:32:42
od PÍŤÁK
Tak to by mohla být pumpa. Zřejmě už krátký uhlíky. Jinak u starýho motronicu jde pumpa až když se startuje, né v druhý poloze klíčku.

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: čtvrtek 14.03.2013 13:28:08
od martinmatess
tak v pal.pumpě to není, auto už mám doma a je supr, ale pal.pumpu jsem vyměnil a vydal se na cestu 220km a po 5-6km auto zdechlo na křižovatce... srandy kopec... tma zima atd :) 13.3.13 ... co dodat, odtlačil jsem a čekal odpojil na čas baterku a čekal a asi po 20-30min auto naskočilo a jel jsem dalších 20km než se to opakovalo, auto prostě jede normál a i při zátěži za jízdy z dochne... Tuňák pravil a tímto mu děkuji, že to může být přehřívající se ECU, tak jsem si ssebou raději vzal větrák z compu, otevřek kastl, vyndal záclonku, jednotka prohřátá, ale né extrém, řekl jsem si třeba to je od topení... no a nainstaloval jsem větrák.. řekl jsem si zkusím to... a hle jednotka byla studená a dojel jsem celou cestu 200km uplně v pohodě a auto jelo jako beránek :)

máte někdo nějaké podobné zkušenosti?? mohu té jednotce pomoci nějak jinak než nainstalováním chlazení nartvalo?

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: čtvrtek 14.03.2013 13:45:50
od PÍŤÁK
To by mohl dělat buď nějáký špatný spoj nebo asi i nějáká součáska. Rozebrat ŘJ a prohlídnout pod lupou, hledá se to dost špatně. Ještě by bylo vhodné zjistit proč to nejde nastartovat, jestli to dělá palivový nebo zapalovací okruh. Potom zjistit obsazení konektoru ŘJ a zaměřit se třeba jen na něco.

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: pátek 15.03.2013 00:08:25
od martinmatess
čoveče dělá to spíš palovový, protože se to chová když to zkoušíš startovat jako když nemá benzín naskočí a brrrrr, naskočí a brrrrr ale zapalování asi jde protože má snahu naskočit ale nemá co zapálit :)

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: pátek 15.03.2013 11:31:25
od marťas
Já měl podobnou závadu na 633CSi - sice ještě L-Jetronic, ale princip je asi stejný - bylo to relé, které spíná palivové čerpadlo. Taky mně to nahodile chcípalo za jízdy. A po chvíli to šlo většinou nastartovat, někdy na několik pokusů. No prostě jak píšeš ty. Na dálnici mezi svištícími kamiony při předjíždění to bylo fakt super... Ale to teda nebylo samozřejmě v kastlíku u ŘJ, ale normálně v motoru. Nechal jsem ho opravit a od té doby mám pokoj.

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: sobota 16.03.2013 22:26:45
od martinmatess
no já nevím , relé mne taky napadlo, ale zase kdyby to bylo relé tak pak neujedu 200km bez úhony, předtím 5-10 km a chcíp a zase chcíp a jemu to taky dělalo, a jak jsem dal chlazení aby foukalo na ecu tak dobrý, nevím no, jsem z toho tumpachovej, jak si mi teď napsal fintu s rélé :) ale na zlatej e24 jsem relátka taky musel řešit to je pravda no



edit: hloubavě jsem o tvé myšlence přemýšlel a relátkama to nebude protože když vzpomínám na onu nco převozu a já zkoušel startovat a ono to nešlo, tak jsem pak vždycky slyšel tlačit pal.pumpu... takže to bude oka, opravdu to je v té ecu, jak seženu jinou, tak ji zkusím nechat opravit... ovšem to už mám jednu do které padlo 4tis kč a nejede :(

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: úterý 19.03.2013 06:24:42
od marťas
Tak jestli jsi slyšel pumpu, tak to je jiná. Navíc, když ti pomohlo chlazení ecu... Jj, s jednotkama je kříž.

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: úterý 19.03.2013 23:34:49
od martinmatess
to mi povídej, já měl tři žraloky a 3x problém s ecu :( njn tak to prostě je :)

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: středa 18.04.2018 20:55:37
od Samsa
Stal se mi takový problém, že jsem byl pře 14 dny na stk a vytáhnul mě přechodné chyby lambda sonda a ještě něco, prý slabá baterka by mohla být příčinou. Je pravda, že už má 12 roků Bannerka, tak jsem ji tedy vyměnil za novou Vartu Silver. Ale proč to píšu, před tím motor vrknul a na volnoběh si taktoval jak švýcarský hodinky, ale po výměně katastrofa volnoběh kolísá nahoru dolů a u automatu to při D cuká jako prase. Myslel jsem, že se to srovná, ale prd. Jo a když na P přidám a pustím, tak to ve výfuku střílí, jako když by nepálila svíčka a plivalo to benzín do výfuku, ale podle zvuku to snad běží na všechny.

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: čtvrtek 19.04.2018 22:17:10
od marťas
Mně to takhle začalo poškubávat a jakoby občas vynechávat jeden válec na podzim. Tak jsem vyměnil svíčky a pořád stejný. Proměřil jsem kabely a už měly horší hodnoty, než mají mít. Dal jsem teď na jaře nové kabely a zdá se to konečně zase ok.

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: pátek 20.04.2018 07:16:33
od jirina
Vetšinou svíčky,nebo kabely,ty mají mít 2 nebo 6 kiloohmů(podle koncovek pro svíčku-1 nebo 5ko),ještě často i prach z uhlíku ve víčku kombinovaný z vlhkostí.Taky se mi stalo několikrát,že byly přicpaný vstřiky rezem a bordelem z nádrže,za to může neměněmý filtr paliva.Nejhorší je, když je špatná komprese v některým válci,to už je větší oprava.

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: pátek 20.04.2018 21:27:07
od Samsa
Zkusím to od těch svíček, dám nový a proměřím kabely a juknu na ten palec a víčko. Filtr paliva taky pořeším.