Stránka 2 z 2

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: neděle 06.05.2018 00:38:18
od Samsa
Tak svíčky vyměněny, kabely proměřeny, palivový filtr vyměněn. Zatím potíže přetrvávají, ale chvílema se volnoběh spraví na chvíli. Zkusil jsem za chodu odpojit konektor z motorku klapky volnoběhu a žádná změna se nekonala, motor hrkal na 600 otáčkách. Mohl by to dělat ten motorek?

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: pondělí 07.05.2018 08:01:54
od jirina
Jestli se nepoškodil ten program k neklapkový váze,nebo nejsou zoxydovaný někde spoje,konektory

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: pondělí 07.05.2018 22:27:54
od Samsa
Napsal jsem do Milera, jestli se k tomu vyjádří.

Re: e24 chcípe

PříspěvekNapsal: neděle 09.12.2018 20:31:17
od Samsa
Zatím jsem to řešil proplachem vstřikovačů a výměnou za jinou sadu a změna byla, ale není to 100%. Ale vydedukováno, že za tím kolísáním volnoběhu mohou vstřikovače. Co jsem zjišťoval tak Bosch 0 280 150 714 stojej řachu a zdali je možno použít vstřiky z E34 535i se stejným motorem a ty maj číslo Bosch 0 280 156 372 a daj se pořídit za polovinu. V TECDOC katalogu jsou vzájemně nahraditelný, ale ty 714 mají průtok 150g/min a ty 372 mají 139g/min, obě varianty odpor cívky 16 ohm.
Na ebay doporučují náhradu Bosch 0 280 155 884 udajně na Rover nebo Jeep a mají mít průtok 138g/min a odpor 14,5 ohm.
Ty novější mají 4 trysky pro údajně lepší rozprašování.
Našel jsem katalog s průtokama http://www.motormanfuelinjection.com/Fu ... Rates.html