Stránka 1 z 1

e24 po face - Sterače světel a ostřikovače - schéma zapojení

PříspěvekNapsal: pondělí 17.06.2013 13:45:15
od Alois
Skoro celý víkend jsem tím zabil... buu

Potřeboval bych poradit od někoho kdo s tím měl nějaké zkušenosti, renovoval, zapojoval, nebo zná problematiku této hlouposti..

Vše jsem zrenovoval, zapojil a stěrače se nerozjely, jednu dobu přes intensiv chodilo ostřikování světel, vše jsem seřídil tak, že to stříkalo jak hasičské auto - přesně poprvé po nastartování a v nastaveném intervalu, jenže pak se vše namontovalo do auta a konec, jeden motorek jel najednou stále a jakoby chtěl pořád ostřikovat. Nevím jestli se seklo relé, skrat by to mít nikde nemělo, leda že by se celou tou mokrou hrou někde dostala voda....

Budu moc vděčný za všechny rady, pokud má někdo schéma zapojení relé, steračů i ostřikovačů (oba motorky pod nádobkou, včetně spojitosti s intensivem - ten funguje bez problému)

Už jsem rezignoval na metodu pokus/omyl...

Re: e24 po face - Sterače světel a ostřikovače - schéma zapo

PříspěvekNapsal: úterý 18.06.2013 00:31:07
od JurajPardely
sevas chlapec ja som toto absolvoval minuly tyzden na mojej e23 odkalto niekto cele vybral tak som to kupil cez ebay (motocekyna svetla,kabelaz,riadiaca jednotka,nadoba na ostrekovac z 3 motorcekmi stierace svetla skratka komplet vetko co je k tomu treba) takze na e23 sa to zapaja nasledovne kabelaz cely zvezok sa zapaja na volny konektor co je pri konektore na motorcek ostrekovaca je to taky isty akurat ma 2 fialovo cierne kable na jednom pine zapojis to na to to tomu dava impulz z tej kabelaze mi potom u vystupuje len konektor na riadiacu jednotku,osvetlenie kapoty,lavy motor svetla,pravy motor svetla a 2 konektory na motorceky ostrekovacov (mam kabelaz aj z e30 a je to to iste akurat je tam o jeden kabel naviac zapojeny na lave stretavacie svetlo) a este jeden kostrovy kabel. skratka zapojil som to do auta a stlacim intensiv a nic sa nedeje isiel len jeden motorcek na ostrek celneho okna, menim skusam secko mozne vymenil som 3 pary motorov na svetla 2 riadiace jednotky uz som bol zufaly premeral som komplt tu kabelaz vsetko v poriadku. tak som sa rozhodol rozobrat riadiacu jednotku na ostrek svetiel su tam 2 rele vnutri jedno co to zapne a druhe je dobeh ako zapnes kluc ten dobeh sa automaticky zopne lenze skusam a nic sa nedeje dobeh zopnuty a nechcelo to ist tak som to druhe rele zopol prstom akukam secko funguje jak hodinky lenze len prstom tak sme to vsetko este raz premerali a aj tak nic prudtam isiel ale nechcelo to ist tak som to zabalil skusal som aj zapnut parkovacky svetla a nic .na druhy den som dosiel do garaze skusim este jednu vec zapnem stretavacie svetla .....a funguje to no co ti povim bol som za debila ze som to nezapol skorej hehe vic ti neporadim schemu zapojenia mas jeto jednoduche jak facka neviem ako to ma e24 ale e30 to ma rovnako ako e23 takzeto bude podobne este skusci nahodou nemas zahrdzavene motori na stierace na svetlach to je dost pravdepodobne chyt tu ticku kde ide stierac a jemne s nou pomykaj dolava doprava a ked citis ze to ide (cca 1mm) tak je to v pohode viac ti nevim poradit kamo

Re: e24 po face - Sterače světel a ostřikovače - schéma zapo

PříspěvekNapsal: úterý 18.06.2013 10:53:31
od Alois
Super..

Světla jsem zapnuté měl - to vím. Ale nesvítí mi podsvětlení kapoty, tak na to jsem to nezapojoval, ale udělám to tak, až rozchodím to podsvětlení..Zatím jsem to natáhl na kabel přímo k baterce.. Prohlídnu to relátko a další typy které od tebe mám.. motorky by zarezlé být neměly, jde s něma hýbat..

Díky moc bratře... agg

Budu informovat, až na to bude čas.