od jirina » neděle 07.12.2014 11:10:29
upravama techto motoru se zabyvam dlouho,vetsina lidi resi upravou zvuk,vzhled ale vykonem se zabyva jen male procento lidi,vyfuk je velmi komplikovany na vypocitani pro zvyseni vykonu,ale v zasade plati pravidlo snizeni jeho odporu a tim zlepseni vyplachovani,svody hraji ulohu spravneho nastupu tohoto vykonu,jinak je vzdy dobre zvysit u atmosferickeho motoru kompresi, dat vacku s delsi dobou plneni a vyssim otevreni ventilu,spravne naladit bohatost a prubeh predstihu, spodek motoru a setrvak se resi pro zvyseni zivotnosti a rychlejsi vytaceni a okamzite snizeni techto otacek,temito upravami lze pridat(na motoru m30b35) 30- 90 koni, vse je o financich vlozenych do motoru, jinak u turbomotoru bmw(m102, 106)staci zvyseni vykonu pridanim tlaku turba a spravne naladit bohatost,aby nebyly diry v prubehu vytaceni motoru a pri chude smesi neprohorely pisty( vykom timto nepresahne 330 koni pokud ma byt zachovana zivotnost,chcete li vic pak si to zada zasah do motoru). Takze vlastne vyfuk bez upravy motoru resi mirne zvyseni vykonu a zvuk u atmosfery, u turba tam staci proste jen trubka
mnoho zraloku a bmw6klub.cz bmwtuning.cz