Stránka 1 z 1

E24 635CSI jak to má táhnout ?

PříspěvekNapsal: středa 17.06.2015 20:36:15
od hrabin
Ahoj, konečně mám značky, tak jsem jel poprvé pořádně protáhnout svoji 635 CSI r.v. 1980 a myslím si, že to nejede tak jak by mělo.
Je to atmosférický motor, tak by měl táhnout pěkně od nízkých otáček, nebo ne ?
Mě se to probouzí až někde u 4000 ot, ale ani tak to není zátah co bych čekal.
Srovnávám s Imprezou, krerá má papírově skoro stejný výkon (165kW), ale je o 100kg těžší a s turbem, tak bych čekal, že BMW pojede lépe.
Nemáte někdo průběh krouťáku, jak by měl vypadat ? Já nevím zda hledat chybu, nebo je to vlastnost :)

A nebo třeba nějaký kontakt na někoho (nejlépe z Liberecka) kdo to dokáže odborně posoudit/proměřit/poladit ...

předem díky za odpovědi
Jarda

Re: E24 635CSI jak to má táhnout ?

PříspěvekNapsal: čtvrtek 18.06.2015 15:06:59
od PÍŤÁK
Turbína táhne líp zespoda. Asi by to chtělo se svést v jiné a porovnat, třeba na nějákém srazu abb
Diagram 635 a 628

Obrázek

Re: E24 635CSI jak to má táhnout ?

PříspěvekNapsal: sobota 20.06.2015 00:23:47
od matal
Myslím je blbost srovnávat turbo a atmosféru, a taky 35let starý auto s daleko mladším, někdy to chce třeba jenom rozjezdit, když vytáhnu po zimě 6er, tak se jí taky nechce,
nárůst výkonu u 4000ot je v pořádku..

Re: E24 635CSI jak to má táhnout ?

PříspěvekNapsal: sobota 20.06.2015 09:27:44
od hrabin
Tak ta křivka výkonu a krouťáku jsou hodně podobný té Impreze (u BMW dokonce lepší krouťák), takže to srovnání by teoreticky mohlo být na místě.
Co všechno se utěchto motorů dá seřídit ? Je tam už dost elektroniky, takže toho na seřízení asi moc nebude, že ?
Každopádně vyrazím na nějaký sraz získat víc informací a porovnání s jinými kusy:)

Re: E24 635CSI jak to má táhnout ?

PříspěvekNapsal: čtvrtek 13.08.2015 23:24:26
od Martin46
ahojte. Som majitelom BMW M635csi. Vdačím za to aj Matalovi, ktorý ma takmer pred dvoma rokmi usmernil a dokonca našiel jeden inzerát v Karlsruhe (tak ako som ho zadával ja mi ho neukazovalo :). Momentálne je auto po renovácií hlavne spodku vozidla... ale k výkonu :)


S autom neplánujem závodiť, ale na každom aute robím test 100-200kmh. Jednak sa pri ňom neničia gumy a spojka ako pri 0-100 a za druhé je podľa mňa objektívnejší. Dnes ráno som si privstal a rozhodol som sa odmerať aj moju M635csi. Na ex BMW E90 330i som mal zmerané cca 15s, na súčasnej 530iA cca 21 sekúnd, tak som očakával niečo okolo 17s. Výsledok je ale cca 23 sekúnd (100 - 200) tak začínam rozmýšlať, či je motor v poriadku. Najazdené ma 180tis.


Mám ECE verziu teda 210kW bez katalyzátorov. Za všetky rady ďakujem.


BMW M635csii - 23s (100-20)
https://www.youtube.com/watch?v=bBAp6n6dza8

moja ex E90 330i - 15s (100-200)
https://www.youtube.com/watch?v=AI6h_AemK8c


Obrázek