od Samsa » úterý 03.01.2017 22:48:01
Ahoj
Chronicky si dej pozor na korozi, kritická místa jsou podběhy v místě napojení na prahy(misky pro hever), jak v předu tak vzadu, zadní lemy, a maska okolo zadních lamp (pod bliknama jsou sbodované 3 plechy přes sebe). Co se motorů týče, tak M30 jsou bezproblémové, max výměna gufer na ventilech, chrastícího řetězu, vodítek a napínáku. Kolísající volnoběh, buď zanešená regulační klapka, nebo zanešené vstřiky, což se dá vše vyčistit.
Též záleží jakou verzi 6er pořídíš(ročník), prodělali 2x lifting kastle(1. verze kastle od Karmana dost odbytý s krátkým zadním nárazníkem; 2. CS1 už kastle BMW a kovové nárazníky; 3. CS2 verze s plastovými díly na náraznících a asi nejhezčí a dost ceněná), několik motorizací, a 2x změna podvozku(1. na E12 1976-82; 2. na E28 1982-1986; 3. kombinace E28 a E34, ty se produkovali 1987-89).
Jinak hodně zdaru při výběru, jinak vzhledem k blbému kurzu jsou z venku dost drahé, ale najdou se i pěkné kousky. Doporučuji raději připlatit a pořídit hodně dobrý stav, než to dodatečně bastlit i vzhledem k tomu, že některé díly už nejsou nebo se blbě shání a pokud nové tak za nesmysl. Pak taková renovace vyjde o hodně dráž, než vyhledání "zdravého " kusu.
Martin
BMW 635csiA 1987