od jirina » sobota 06.04.2019 08:58:25
Náklon v zatáčkách řeší stabilizátor,jinak jsem za těch 28 let co dělám 6ky vyzkoušel mnoho podvozků,jednoznačně vede M a je to ještě velmi dobře použitelný jak na silnici tak i okruhu. Sám jsem to namontoval jako pátý level na svojí old šesku s překopaným turbomotorem M102 s vrtáním 93,4 zdvihem 96 (3,6) a auto na 16 nebo 17 Alpinách pobilo 98% vozu na silnici,i v zatáčkách a na okruhu mi ujížděli jen nějaké supersporty a plnokrevné závodáky. Lepší kompromis jsem nenašel. Poface 6ku z 12válcem jsem dal na b6,pružiny vzadu M a v předu z M3 e36. Zdvih tlumičů jsem omezil pomocným zavěšením na 5cm,17 BBS kola a na okruhu v Brně před novým povrchem byla vždy Alpina lepší. Nejlepší čas na kolo s Alpinou 2,24 a V12 2,26. V Mostě Alpina 1,58 a V12 1,59. Podvozek Alpiny je dodnes nejlepší na ježdění a žádný jiný i na mojich ostatních vozech to nepřekonal. Samozdřejmě závodní je na okruhu lepší,ale na silnici s ním je nemožné fungovat.
mnoho zraloku a bmw6klub.cz bmwtuning.cz