Stránka 1 z 1

Bilstein

PříspěvekNapsal: pondělí 01.04.2019 21:05:59
od jeeena
Jaké je číslo bilsteinů b6 (případně b8) pro bmw e24 předfacelift? Je stejné jako pro e12/e9 ? Děkuji znalým... ccc

Re: Bilstein

PříspěvekNapsal: středa 03.04.2019 10:10:16
od PÍŤÁK
Koukni do tohodle katalogu, tam by to mělo jít dohledat...
http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 4=1&12=100

Re: Bilstein

PříspěvekNapsal: středa 03.04.2019 22:10:36
od marťas
Mám na předface B6, přední 34-002292, zadní 24-008020.

Re: Bilstein

PříspěvekNapsal: čtvrtek 04.04.2019 21:06:24
od jeeena
Dekuji,nalezeny. Budu mít jak Marťas... Teď už jen sehnat snížené pera(ideálně -30).

Re: Bilstein

PříspěvekNapsal: čtvrtek 04.04.2019 23:02:15
od Samsa
Bych to nečubil, sežeň si eMkový péra -12mm. Jinak to bude koza uskákaná a orveš si spojlér na 1. retardéru, nebo obrubníku a ten se fakt blbě shání. Případně i trefit vanu nebude problém, ten bude až potom. Na "závodění" už tyhle auta nejsou, pořeší tě kdejaký korejec nebo frantík. agg

Re: Bilstein

PříspěvekNapsal: pátek 05.04.2019 08:05:28
od jeeena
Paskvil už mám(m106).Nechci,aby se mi to chovali jak americký parník... Mám dojem,ze m-kove pera jsou delší,nebo ne? A na předface by asi nešly. Krom toho ještě nikde v autodilech nemůžu dohledat uložení zadní napravnice. A když ho mají v katalogu,tak není dostupné. acc

Re: Bilstein

PříspěvekNapsal: pátek 05.04.2019 22:25:04
od marťas
No ono se to podle mě chová jako americkej parník hlavně kvůli tomu, že to má slabý zkrutný stabilizátory. Na můj vkus se to moc naklání. Ale s výškou podvozku problém nemám. Ono i tak si to na těch B6 nechá v zatáčkách hóódně líbit.

Re: Bilstein

PříspěvekNapsal: sobota 06.04.2019 08:58:25
od jirina
Náklon v zatáčkách řeší stabilizátor,jinak jsem za těch 28 let co dělám 6ky vyzkoušel mnoho podvozků,jednoznačně vede M a je to ještě velmi dobře použitelný jak na silnici tak i okruhu. Sám jsem to namontoval jako pátý level na svojí old šesku s překopaným turbomotorem M102 s vrtáním 93,4 zdvihem 96 (3,6) a auto na 16 nebo 17 Alpinách pobilo 98% vozu na silnici,i v zatáčkách a na okruhu mi ujížděli jen nějaké supersporty a plnokrevné závodáky. Lepší kompromis jsem nenašel. Poface 6ku z 12válcem jsem dal na b6,pružiny vzadu M a v předu z M3 e36. Zdvih tlumičů jsem omezil pomocným zavěšením na 5cm,17 BBS kola a na okruhu v Brně před novým povrchem byla vždy Alpina lepší. Nejlepší čas na kolo s Alpinou 2,24 a V12 2,26. V Mostě Alpina 1,58 a V12 1,59. Podvozek Alpiny je dodnes nejlepší na ježdění a žádný jiný i na mojich ostatních vozech to nepřekonal. Samozdřejmě závodní je na okruhu lepší,ale na silnici s ním je nemožné fungovat.