Start e23 735 po 7 letech, střílí do výfuku

E23

Start e23 735 po 7 letech, střílí do výfuku

Příspěvekod DonSalieri » úterý 07.04.2015 22:39:16

Potřeboval bych poradit, nastartoval jsem e23 735i po 7 letém odstavení a mám problém, že střílí do výfuku. Na volnoběh běží celkem ok, ale po přidaní plynu i mírném střelí do výfuku. Před startem jsem dal nové kabely, svíčky, novej palivovej filtr a vedení napojil na čerstvý benzín. Na co se zaměřit ? Poradil by někdo ?
DonSalieri
žraločí ploutev
 
Příspěvky: 31
Registrován: pátek 23.11.2012 18:59:19

Re: Start e23 735 po 7 letech, střílí do výfuku

Příspěvekod jirina » středa 08.04.2015 07:21:17

nekdy staci vycistit vicko rozdelovace
mnoho zraloku a bmw6klub.cz bmwtuning.cz
Uživatelský avatar
jirina
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 1205
Registrován: neděle 15.11.2009 23:22:18
Bydliště: Klecany

Re: Start e23 735 po 7 letech, střílí do výfuku

Příspěvekod mglore007 » středa 08.04.2015 18:23:16

sem samodomosvepomocny garaznik, tak me nebite bee
klasika - zjistit jestli je k.o. zapalovani nebo strikovani nebo samotnej motor...
a) vstrikovani
Takze si zahrat na babu a kdo prohraje dostane startovaci sprej do ruky a bude delat karburator - zkusit vytocit motor, pokud
to pujde - k.o. vstrikovani ( zaseklej regulator tlaku benzinu, zaneseny vstriky, k.o. pumpa...atd - muzes normalne vythanout celou listu vstriku, nechat ji zapojenou, odpojit civku zapalovani a startovat -....uvidis jestli ti vstriky rovnomerne rozprasujou....
Potom taky obvykle mrtvy cidla teploty ( nebo kable k nim - zajima te to co dava info pro řj. ne pro budiky ).
b)
Zapalovani - vzdy vymontujes svicku, normalne na ni nasadic kabel, nechas ji valet na ventildeklu a sledujes jestli pri startovani dava jiskru...
Pokud ok, rovnou do ty mezery po svicce str merak komprese jestli se nemas padlej valec.
Jak psal jirina, zkoukni rozdelovac(sundej vicko a koukej hlavne na ty body po obvodu), jestli je 100 letej a komplet probrousenej, tak nema cenu diagnostikovat dal, dokud nebude v cajku.

No a hokus pokus zkusit odpojit vahu vzduchu, potom lambdu, teplotn cidlo a sledovat zmeny...

tady mas kompletni poctenicko o motronicu....pekne prakticke nic teoretickeho...

http://www.hiperformancestore.com/motronic.htm

tady mas jak vypada projetej rozdelovac:
http://www.mye28.com/tech/rods_pages/id22.html

tady mas nastaveni vahy vzduchu:
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... Adjustment

Motorovym nekromancerum nazdar :D

Jinac pokud ti to strili do vyfuku, vydel bych to na zapalovani ( vubec nepodpali smes ve valci ), extremene bohatou smes ( koukni na svicky jestli nejsou jako uhel cerny )nebo spatnej vyfukovej ventil ( fouka ti to smes vzduchu a benzinu do vyfuku, mel bys poznat pri mereni komprese...) a dobrotu taky nedela ztrouchnively tesneni mezi hlavou a vyfukovyma svodama ( koukni jestli ti to tam neprofukuje ).
mglore007
 
Příspěvky: 10
Registrován: pondělí 20.10.2014 17:45:47

Re: Start e23 735 po 7 letech, střílí do výfuku

Příspěvekod DonSalieri » středa 08.04.2015 22:24:33

Díky za rady pánové. mglore007: Tvoje odpověď je vyčerpávající, beztak že to bude to zapalování.... (trochu v to i doufám) agg
DonSalieri
žraločí ploutev
 
Příspěvky: 31
Registrován: pátek 23.11.2012 18:59:19

Re: Start e23 735 po 7 letech, střílí do výfuku

Příspěvekod Samsa » čtvrtek 09.04.2015 00:55:23

Regulátor tlaku na liště, též nemusí vůbec fungovat po těch letech. Bylo by dobré to nechat běžet na čistič vstřiků.
BMW 635csiA 1987
Samsa
žralokář
 
Příspěvky: 494
Registrován: neděle 29.12.2013 00:09:32
Bydliště: Vysoké Mýto


Zpět na TECHNIKA A SERVIS / ŘADA 7

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé