Tak tady tento kousek osobně vůbec nedoporučuju - nejenom, že je bordel v papírech ale hlavně auto je po smrti
To že nefunguje ani jeden z budíků, kromě palivoměru (kdoví jestli) bych pochopil. To že je tam místo origo příruby pro nafotvý filt nějaká mrdka z Forda, na které je našroubovaný poloviční filtr než je u m21 jsem sice už nepochopil, ale byl jsem ochoten to zkousnout. Nicméně už jsem trochu znervozněl když jsem zjistil, že auto jezdilo bůhví jak dlouho bez vzduchového filtru (dokonce ani prodávající netušil, že se tam filtr nekoná, což je fajn teda :) ). A nejvíc mně dostalo to, že ještě než jsem vyjel na zkušební "jízdu", tak jsem kontroloval olej a na risce jaksi žádný olej nebyl. Na můj dotaz jak je to možné že si toho nevšiml mě bylo odpovězeno tím, že to auto má chvilku a že takové věci ani nekontroloval (
) - asi opravdu mechanik
Nicméně po projíždce mě bylo hned jasné proč tam olej nebyl - motor je úplně chcíplý, akorát hulí jako prase a jede řekl bych hůř než atmosferická m21 - kroužky v piči. Divím se, že to vůbec mělo tlaky aspoň na to, aby se ta nafta ve spalovacím prostoru aspoň vznítila
Takže jsem vlastně jel 800 km a asi 10 hodin jenom kvůli tomu abych zjistil, že auto v údajně provozuschopném stavu je úplný sráč, který evidentně žere olej víc jak naftu, chčije mu vstřikovací čerpadlo, klepe vstřik na 1. válci a brzdy jsou těsně před výměnou. opravdu jediné plus je technická do příštího roku - pecka...
Můj dojem byl takový, že jsem se bál abych s tim pelechem dojel z Liberce do Prahy, ne tak z Prahy ještě dalších 300 km. To´t vše, jenom varuji případné zájemce. Kdyby někdo chtěl víc info, ozvěte se