Tak chlapci ještě pozor na jednu věc - možná se mýlím, ale jestli vám prodejce řekne, že je z Mníšku u Liberce nebo se tam auto náchází, tak se má mylnost v tom, co se vám chystám sdělit sníží na velmi malé procento.
Jak jsem se teď na ty fotky znovu díval, tak mě tento žralok je docela povědomý. Možná se pletu, ale jak řikám, radši to sem napíšu. Jel jsem se do Mníšku na toto auto podívat asi před 3 měsíci až z Moravy (jel jsem vlakem, takže super zážitek trvající přes 5 hodin, možná víc) po tvrzení majitele že auto je po mechanické stránce v pohodě. Už jsem to tu přesně u toho tématu, které jsem vložil párek i myslim psal, takže v krátkosti.
Po příjezdu jsem zkontroloval olej - na měrce nebylo nic takže sme dolili. Pak jsem se tedy odhodlal na test drive a můj hodně silný a hlavně negativní dojem byl ten, že atmosferický diesel je oproti tomuto "td" střela. Auto hulilo jako prase (ale opravdu fakt až moc, kdo mně zná tak určitě ví, že když řeknu že hulilo opravdu moc, tak je to už docela nepředstavitelné množství
), vůbec nejelo a když jsem to majitelovi řikal, tak mně řekl že se mu nezdá že by to bylo líné. Nicméně já jsem si doslova připadal jak kdybych jel s vozem značky škoda 110L. Nedovedl bych si s tímto autem představit nějaký výjezd kopce - asi by měli hasiči v celém kraji pohotovost a klidně by za vámi mohli poslat i ty koněmi tažené hasičské stříkačky, protože by tomuto autu v pohodě stíhaly. No tak jsem začal jenom zběžně řešit co že to je, jestli turbo v hajzlu nebo co. Po otevření airboxu tam na mně místo filtru hleděla punčocha (jak vkusné řešení, asi nebyla nošená ještě) a po dotazu co to má jako být mi odpověděl pan majitel, že se tam ještě ani nedíval, že má auto chvilku.
No nakonec to nebylo turbem (asi) protože při běžícím motoru jsem si dovolil vytáhnout měrku oleje a tdčko se hned začalo chovat jako parní lokomotiva - docela efektně a ve větším než malém nožství to začalo vyfukovat spálený olej no okolního vzduchu. takže to znamená totálně v piči tlaky, až jsem se divil, že to ještě dokáže spalovat tu vstřikovanou naftu. A to se nebavím o takových prasárnách jako byla třeba příruba na naftový filtr z nějakého Fordu nebo co, kde filtr byl asi poloviční velikosti než by měl být origo, ovládání topení bovdenem vytaženým u volantového sloupku, teploměr na vodu z nějakého Zetoru dokonale vpasován do levého průduchu ventilace pomocí pilky a středně velkého kladiva atd... Takže jsem spokojeně od pána odjížděl s tím, že mně čekalo dalších šest hodin útrap cestování 400 km z5 domů ale hlavně s přesvědčením, že pán je asi megačurák toho nehrubšího zrna
Jak řikám, možná se nejedná o toto auto, jestli to opravdu neni tak, tak se prodejci aspoň takto vzdáleně omlouvám, ale radši to sem píšu aby někdo neabsolvoval podobnou cestu jako já s mínusem cca 1000 kč a promrdaným časem rovnajícím se skoro jednomu dni.
Btw ten pokus o BMW měl totiž taky bílé spodky (podle toho čela jsem si to zapamtoval, měl ho hodně podobné co si matně vzpomínám a taky mu chyběla jedna záslepka na oko - to jsem si totiž řikal že je škoda) a ty znáčky M na blatnících měl tušim taky. a šibr taky. Jo a vzadu na výfuku dvě roury zahnuté nahoru (docela praktické u diesela)
Takže hoši pozor na to a radši ho proklepněte. Jo a jestli tam náhodou někdo pojede a bude to opravdu jedno a to samé auto, tak mu rovnou jednu natáhněte