od Alois » úterý 19.05.2015 23:58:57
Trochu jsem pátral v paměti...
v roce 2009 na budících 227 000 km a tomu bych i věřil.
Vyměněno, opraveno:
- nové brzdy(kotouče+desky vpředu i vzadu)
- výfuk
- oleje+filtry
- silentbloky stabilizátor+tyče řízení,
- nové žhavící svíčky + celé žhavení bylo doprasené, dělala se i elektrika
- repas alternátor
- nová baterie Varta
- nový spolujezdcův blatník, plus lak, koupené se lehounkým ťukancem
- opraveny blinkry
- opraveno spodní čelo
- nová viskospojka
- ventilátor v motoru
- nové zadní hlavní silentbloky Febi
Známý který potkal majitelku na Bigu, říkal že dělala motor, nevím proč je dělaný už podruhé, za mého vlastnictví s ním nebyl problém.
Koroze která byla na autě při prodeji:
- puchýřky u předního okna a za levým zadním blatníkem.
Kdo plnil prahy pěnou nechápu, proč taky ne. Leda že by jezdila zimu, nebo majitel od kterého jsem to kupoval (což silně pochybuji) uměl mistrně modelovat pěnou a kitem. Známý od bývalé majitelky při koupi auto hodinu prohlížel, tak samo zespodu a ničeho podobného si taky nevšiml.
Cena byla 25.000,-.... V diametrálně odlišném stavu. Rialy jsou původně z Bmwpowerové Ety, dával jsem je na auto, jelikož jsem měl ještě origo 14ky a 15ky Exipy, vsadím že mají stále stejné pneu..
Auto jsem prodával jen kvůli té 525eA která mi byla daleko bližší ale stav byl neporovnatelný - daleko horší, tohle tdčko bylo moc zachovalé auto.