od jirina » sobota 06.04.2019 09:17:51
Určitě bych uložení vačky nevyvařoval,po vyvaření z 90% praskne do 5t. km hlava pod vačkou podél ventilových pružin, lepší je to vyfutrovat. Jinak hlavy jsou vesměs záměný, liší se odlitím kanálů na vodu a otočeným spalovacím prostorem,ale ten je u starých modelů cca do r.v. 1977. Novější hlavy na m30 z e32,34 mají větší sací kanály a ventily. Poznají se i podle broušené plochy cca 8x2cm pod hranou ventilového vika nad 2 válcem na sací straně. Ta lze taky použít. Na hlavách staršího typu, kde je odlitek kanálů na vodu propojen mezi dvěma otvory je nutné dát i správné těsnění,novější to u prvního válce na výfukové straně dosedací plochy pro těsnění hlavy neutěsní, je vytvarováno tak,že u spojeného kanálu na vodu zůstane cca 1,5mm netěsnost.
mnoho zraloku a bmw6klub.cz bmwtuning.cz