motor M30B28 Zapojeni 3 kabliku u ridici jednotky

vše jak má být.. aby to byl veterán;)

motor M30B28 Zapojeni 3 kabliku u ridici jednotky

Příspěvekod Match_O » sobota 14.08.2010 13:33:41

mam takovy mensi problem, minuly tyden jsem vytahl ze sve E28 motor (M20 - eta) a nahradil ho M30 2.8, při čemž jsem narazil na pro me zatim neresitelny problem. 3 kabliky nevim vubec kam zapojit a od ceho jsou, ale bez nich mi nefunguji vstrikovace. stahnul jsem snad vsechny schematka ktere na internetu jsou, ale vubec si nevim rady. elektrika motoru je z M30, vsechno zapojeno presne kam ma byt, ale ty tri kabliky. Pokud nekdo vite poradte nebo poslete fotky, diky moc.
Přílohy
P1140001.JPG
Match_O
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtvrtek 18.02.2010 21:15:50
Bydliště: Hlučín

Re: motor M30B28 Zapojeni 3 kabliku u ridici jednotky

Příspěvekod BMWPower » neděle 15.08.2010 13:10:41

Vypadá to zhruba jako vodiče do Gat-tronicu(jednotka katalysátoru).
BMW E24 635CSi ("Ewelína")
BMW E28 525eA ("Elizabeth")
BMW E30 318i Coupe ("Helga")
Škoda Felicia Van Plus 1,9D ("Dělňas)
Škoda Felicia 1,3i ("Fifina")
Uživatelský avatar
BMWPower
krotitel žraloků
 
Příspěvky: 894
Registrován: úterý 01.01.2008 21:44:11
Bydliště: Zbýšov u Brna nebo Padochov ale nejvíce Nová Ves

Re: motor M30B28 Zapojeni 3 kabliku u ridici jednotky

Příspěvekod Match_O » neděle 15.08.2010 13:42:47

ale na tehle ridici jednotce neni kabel k lambdasonde, na tech kablech je to tak, ze na jednom je +, na druhem impuls z civky a na tretim tipuju vstriky. co jsem vycetl ze schemat, tak by to mely byt kable č 1., 11., a 15. ale nevim kam vedou:-(
Match_O
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtvrtek 18.02.2010 21:15:50
Bydliště: Hlučín

Re: motor M30B28 Zapojeni 3 kabliku u ridici jednotky

Příspěvekod BMWPower » neděle 15.08.2010 16:49:46

Však lambda sonda vede až z G-tronicu...chápeš??? Máš ŘJ, kam zapojuješ mohutný konektor (to co máš na fotce) a pak je tam ještě jedna asi tak 4x menší-a to je ten Gat-tronic.

Měl jsem to taky tak. Z hlavního konektoru ŘJ byli vytaženy dráty a vedli do Gat-tronicu.
Z Gatka, vedl výstup do lambdy.
BMW E24 635CSi ("Ewelína")
BMW E28 525eA ("Elizabeth")
BMW E30 318i Coupe ("Helga")
Škoda Felicia Van Plus 1,9D ("Dělňas)
Škoda Felicia 1,3i ("Fifina")
Uživatelský avatar
BMWPower
krotitel žraloků
 
Příspěvky: 894
Registrován: úterý 01.01.2008 21:44:11
Bydliště: Zbýšov u Brna nebo Padochov ale nejvíce Nová Ves

Re: motor M30B28 Zapojeni 3 kabliku u ridici jednotky

Příspěvekod Match_O » neděle 15.08.2010 22:18:51

no prave ze u mojeho auta byla puvodne lambda tazena primo od motoru, ale tady jsem myslel, ze to nejde do lambdy, ale asi jsem se spletl. diky moc za info snad to pujde zapojit:-)
Match_O
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtvrtek 18.02.2010 21:15:50
Bydliště: Hlučín


Zpět na TECHNIKA A SERVIS / OBECNĚ VŠECHNY ŘADY

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron