od Radek Sobotka » neděle 06.04.2008 12:10:47
Tak jsem si původně chtěl koupit nové třmeny po zjištění cen jsem se rozhodl udělat generálku původních, nejhorší bylo to jak je bez ztráty květinky rozebrat. Měl jsem k dispozici již demontované a dostat z nich šrouby a hlavně válečky byl oříšek. Nejdříve jsem je den předem prostříkl olejem aby šrouby pak povolili ale na vyndavání válečků jsem po dlouhém laborování použil trubku tak aby byla větší než váleček a dosedla na plochu kolem uchycení manžety. Třmen jsem položil na trubku a několika údery trubky o zem se váleček vlastní vahou dostal ven je lepší použít nějaké tvrdé dřevo jako podložku aby se váleček neodštípl.Poté jsem malým kladívkem oklepal nejhorší platy koroze a vyrobil jsem si dřevěný váleček který se s malou vůlí vešel místo válečku a navrch jsem přišrouboval kolečko sololitu nebo překližky tak aby krylo rantlík na který se chytá manžeta a v pískovačce jsem ho opískoval(pískovačka je také vlastní výroby pokud bude někdo chtít návod poskytnu) poté jsem vše řádně opláchl benzínem a vyfoukal kompresorem všechny kanálky a nakonec jsem opět použil záslepku na váleček, zalepil kanálky aby se nezanesli barvou a třmen nastříkal akrylátovým lakem pak již stačilo koupit nové gumičky a vrátit zpět na auto.
- Přílohy
-
- Po opravě před osazením
-
- Před pískováním po hrubém očištění
e21 2,0 automat rv.77 na srazy
BDlm rv.56 na hromadné výlety
e21 323i Peters cabrio na spoustu práce